Timovich Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 Tja dat had ik alleen net nadat ik dood was gegaan en ergens opnieuw startte! :unsure: Hoe snel is je verbinden? (Ga met de muis op de beeldschermpjes staan)
-Niels- Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2004 welke beeldschermpjes
Timovich Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 Rechts onder in beeld de beeldschermpjes van de verbinding... Het kan ook zijn dat je ADSL hebt en dat je verbinding altijd aan is dat zie je ze niet in beeld... Maar iig het kan aan je verbinding liggen die beelden, als je een trage verbinding hebt (kan ook met adsl hoor) doet tie er lang over met laden denk ik...
Furi0uz Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 Het probleem hier is dus gewoon dat Textures laden, zoals ik al eerder zei... Je PC heeft wat tijd nodig om die huizen en de omgeving te laden, mta gebruikt hier meer geheugen etc. voor als Single Player GTA... Na een tijdje komen ze vanzelf tevoorschijn, maar ze moeten gewoon geladen worden... Als je een paar seconden stil blijft staan moet ie ze ook makkelijk kunnen laden... Mjah...
Le Freak Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Yeap.. Ik heb dat ook zo vaak
Timovich Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Ja maar dan heeft het toch ook temake met je verbinding? Ik heb er alleen ff last van als ik ergens start...
Le Freak Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Als ze 1 keer geladen hebben, duurt het de 2e keer dat je erlangs loopt/rijd niet zo lang meer.. Dat is met het opstarten van Vice City ook
Furi0uz Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Ja maar dan heeft het toch ook temake met je verbinding? Nope... Want deze informatie staat op je harde schijf, en hoeft verder niet van de server gehaald te worden ed...
Timovich Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Het probleem is opgelost... Nix aan de hand dus... Slotje! --> Het probleem hier is dus gewoon dat Textures laden, zoals ik al eerder zei...Je PC heeft wat tijd nodig om die huizen en de omgeving te laden, mta gebruikt hier meer geheugen etc. voor als Single Player GTA... Na een tijdje komen ze vanzelf tevoorschijn, maar ze moeten gewoon geladen worden... Als je een paar seconden stil blijft staan moet ie ze ook makkelijk kunnen laden... Mjah...
Furi0uz Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Njah.. ik hoor voor de zekerheid nog graag iets van hem of dat ook daadwerkelijk het probleem is... Maar het kan hier niet anders... *Gesloten*
Recommended Posts