Jump to content

mensen recruiten

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet op je Grove Street homies richten en dan op 'G' of 'H' drukken.

Tenminste, als je San Andreas op de PC speelt. Als je het op de PS2 of X-Box speelt, weet ik het niet.

Veel succes! ;)

Geplaatst:

hallo,

ik zit ook bij deze missie maar hoe zien die eruit die homies... ik heb alles geprobeerd en het lukt mij gewoon niet..:s

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Fila, welkom op het forum :cya: !!!

De Orange Grove Street Families zijn de mensen die heel veel bij jou huis rondlopen. Ze hebben meestal een groen setje kleren aan.

Hier is nog een plaatje hoe ze eruit zien (Je kunt erop klikken en wordt het plaatje groter).

gtasa29ml.th.jpg

Op deze pagina vind je nog informatie over de gang: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef..._Grove_Families

---------------

Tijdens en na de missie Reuniting the Families kun je gangmembers recruteren. Op de PC moet je op ze richten met rechtermuisknop. Dan zal er een driehoekje van boven hun hoofd verschijnen. Daarna klik je op G of H en zullen ze jou volgen. Hoe meer respect je hebt hoe meer gangmembers je kan recruteren.

@Lucas: Waar slaat dat nou weer op?? Hij wist niet hoe ze eruit zien? Mankeert er iets aan je ogen ofzo?

Bewerkt: door Ruurd31

@Ruud31: Hij is bij Los Desperados, de één na laatste missie van het spel. Hehe, ik neem aan dat hij wel weet welke gasten bij hem horen. Probeer niet te behulpzaam te zijn, heh :bier:

EDIT:

Op de PS2 is het: Naar hem toe lopen, R1 (richten) en dan pijltje naar boven. Nu zal hij jou achtervolgen en je meehelpen. Als je je respect helemaal vol hebt kun je dacht ik iets van 8 gangmembers recruiten. Doe zo veel mogelijk, want dat heb je zeker nodig voor deze missie.

Veel succes.

Bewerkt: door LucasV
@Ruud 31: Waar lees je dat hij niet weet hoe ze er uit zien? Er mankeert iets aan jou ogen lijkt me...
Hier leest Ruurd16 dat;
ik zit ook bij deze missie maar hoe zien die eruit die homies... ik heb alles geprobeerd en het lukt mij gewoon niet..:s
Lees vooral even het vetgedrukte... Wie heeft er nou last van zijn ogen?! :ch: Het lijkt me handig LucasV om het hele topic in het vervolg door te lezen, en niet alleen de beginpost. Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:
Tijdens en na de missie Reuniting the Families kun je gangmembers recruteren. Op de PC moet je op ze richten met rechtermuisknop. Dan zal er een driehoekje van boven hun hoofd verschijnen. Daarna klik je op G of H en zullen ze jou volgen. Hoe meer respect je hebt hoe meer gangmembers je kan recruteren.

Euhm ik kan ze al meteen recruteren in het begin na de 1e 2 missies. Dan kan ik er al 2 recruteren

Geplaatst:

maar ik gebruik geen cheats :ch:

>>> Door BS: Dit ís ook niet op jou gericht. Ik zie dat jij de laatste tijd erg irritant, onnutig, en bovenal vervelend post. Ik vraag je daar NU meer op te houden. Anders zullen we (helaas) maatregelen hiertegen moeten nemen.<<<

Geplaatst:
maar ik gebruik geen cheats :ch:

Hij heeft het ook niet tegen jou :ch:

>>> Door BS: ÁLs je goed had gekeken zag je mijn edit al. Reageer in het vervolg niet op dit soort spam berichten<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...