NaturalBornKillaNBK Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Nou kijk, hoe zet je muziek in je user track? Ik hoor alleen maar reclames (Die trouwens allemaal mega vet zijn) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Hey NaturalBornKillaNBK, welkom op het forum Zo gaat het hele proces. Ik heb het netjes voor je neergezet. Het dikgedrukte is best belangrijk, dus daarom is er zoveel dik gedrukt. Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen . Heel veel succes!!! Reageren
NaturalBornKillaNBK Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ahhh, bedankt. Ja ik had al liedjes er in gezet, maar ik hoorde alleen maar die reclames... Ik ga het direct proberen.. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) en op de xbox versie spreekt voor zich, gewoon map aan maken op je xbox harde schijf, en daar een cd tje in zetten (moet allemaal via xbox menu) (ik zet dit er trouwens ook maar ff bij vor het gevsal dat je de xbox versie beoelde.. EDIT ow hij heeft al net gerageerd zie ik.. Bewerkt: 9 februari 2006 door Mr. Vriecetti Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Vergeet de zender in jou auto niet op "User Files" (zo ongeveer). Anders hoor je telkens andere zenders Veel plezier! Reageren
NaturalBornKillaNBK Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Vergeet de zender in jou auto niet op "User Files" (zo ongeveer). Anders hoor je telkens andere zenders Veel plezier! Dat begrijp ik ook wel:P en op de xbox versie spreekt voor zich, gewoon map aan maken op je xbox harde schijf, en daar een cd tje in zetten (moet allemaal via xbox menu)(ik zet dit er trouwens ook maar ff bij vor het gevsal dat je de xbox versie beoelde.. EDIT ow hij heeft al net gerageerd zie ik.. Nee dat was ook de reden dat ik het raar vond. Op de XBox hoorde je het allemaal gelijk... Reageren
ZOrange Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Klopt dat je reclame hoort! Tussen de liedjes komen talk shows en zo van die dingen. Ook reclame dus. Reageren
Giorgo Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Ik had dit ook, scan je liedjes en het gaat. Maar Zethe als je ze niet scant hoor je alleen maar reclame, van Kilarmenjaro enz... Dan is alle reclame van alle zenders samengevat op je User Tracks zender. Dus als je ze gescant hebt ga je gewoon naar de zender User Tracks. Voor naar het volgende liedje te switchen druk je op F5. Bewerkt: 11 februari 2006 door Giorgo Reageren
Dago58x Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 In welke radio komen de liedjes eigenlijk Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 In welke radio komen de liedjes eigenlijk Zie Ruurd zijn post: Vergeet de zender in jou auto niet op "User Files" (zo ongeveer). Anders hoor je telkens andere zenders Veel plezier! Reageren
Dago58x Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 O bedankt ik had hem niet gezien ik ging zo snel mogenlijk naar beneden kan je ook zelf kiezen welke radio je mag?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Ja hoor. Ik neem aan dat je hem op de PC hebt? Als je hem op de PC hebt, kun je gewoon scrollen van radio. Scrol je naar boven krijg je een andere radio als je naar beneden scrollt. Deze radio zenders kun je allemaal krijgen. Je kunt erop klikken voor meer informatie. Deze radiozenders: http://nl.wikigta.org/index.php/Radiozende..._San_Andreas%29 Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.