Jump to content

tombraider sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Border is wel goed, subtiel.. Ik ben alleen geen fan van scanlines en vind het dan hier ook niet zo mooi staan. Verder geen aanmerkingen..

Rate 7/10

Geplaatst: (bewerkt)

Die witte strepen op de achtergrond zien er mooi uit, dat heb je goed gedaan!

Op de brushes heb ik eigenlijk niks aan te merken, die zijn gewoon normaal vind ik.

De kleuren van je Sig passen erg goed bij elkaar vind ik, en ze zijn nog mooi ook, dus dat is helemaal goed natuurlijk!

Je render ziet er goed uit, ik weet niet of je er wat aan gedaan hebt, maar hij is gewoon goed.

De scanlines zijn opzich wel mooi, alleen je had ze niet over de render heen moeten doen,

je had ze daar een beetje weg moeten gummen met de eraser tool.

De tekst ziet er mooi uit, die lijntjes eromheen zijn wat minder, Ik denk dat ze mooier zouden zijn geweest op Overlay of Soft Light ofzoiets.

Over het algemeen vind ik 'm er best goed uitzien!

Achtergrond: 7.8

Kleuren: 8

Render: 8

Effecten: 7.5

Tekst: 8

Algehele indruk: 7.5

Hiermee kom ik dus op een 7.8!

Ga zo door, en je wordt steeds beter!

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

render heb ik zelf gedaan. alleen een flink stuk weggeknipt. ze heeft eigenlijk een lok voor haar ogen. die sig heb ik gemaakt met jouw tutorial. en nog wat tutorials van anderen.

Geplaatst:

Ik vind alleen de scanline's ovver de render niks. Maar wat mij wel leuk lijkt is als je de scaline's naar links zet en die strepen zo laat. En die achtergrond brush(kleur) vind ik een beetje somber. Maar de lettertype en die lijnyjes zijn wel heel mooi gelukt :sigaar:

7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...