Talietje Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 kan je een piercing in een winkel kopen of een chat in san andreas? Reageren
Axon Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik denk het niet nee, je kan alleen kleren, tattoos en ander haar hebben Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Nee, je kunt geen piercings kopen in een winkel in San Andreas. In de winkels kun je alleen kleren kopen en bij de tattoo-shop kun je uiteraard tattoo's laten zetten. Volgens mij heb ik hier ooit eens een mod gezien waardoor CJ diamantjes in zijn oren had, maar ik heb geen idee meer waar dat staat... Reageren
Talietje Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 oo! jammer !!! ik wil die echt hebben!!!!! het is me gelijk! een piercing of orenbellen! ik zal je heel dankbaar zijn als je hem vind en geeft!!! Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Volgens mij bestaan die niet hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.