Jump to content

vriendin


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik zal de vragen voor je beantwoorden.

1) In Los Santos heb je 1 vriendin. De andere vriendinnen zijn ergens anders. Zie ook deze pagina.

De andere vriendinnen zitten:

Helena Wankstein in Badlands

Michelle Cannes in San Fierro

Katie Zahn in San Fierro

Barbara Schternvart in Dessert.

Millie Perkins in Las Venturas.

Ik heb ze verdeeld in een wereld-deel. In de pagina die ik je gaf kun je ze precies vinden. Waar ze zitten ect. Hoeveel sex-appeal je moet hebben. Hoe dik je moet zijn.

2) Ja hoor, ze is voor altijd je vriendin. Je kunt met haar uit eten gaan of dansen wanneer je maar wilt. Ook al zit je in een ander wereld deel. Als je op de juiste tijd bij je vriendin bent kun je altijd daten.

Veel succes, versierder. Vergeet het romatische bloementje niet hé!! 8)

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

bedankt :) ik wist namelijk niet of ik wel door kon met mijn missies, als ik in een ander werelddeel eindig :) en ook bedankt voor je snelle antwoord :)

dat bloemetje? ik snap hem niet? ik heb wel ergens bloemetjes gezien maar daar moest je mee slaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een bloementje meeneem naar je vriendin, krijg je meer procenten bij het daten. Als dan de date slaagt krijg je bijvoorbeeeld 2 procenten extra erbij. Dat is leuk voor je vriendin, en echt romantisch!!

Hier (hieronder) kun je de bloemen vinden. Bij elk bolletje ligt er 1. Je kunt ze niet verzamelen.

Link: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...ectable_Flowers

Dat hoort allemaal bij het liefdesleven 8)

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Bloemen kan je met Tab geven... Ook kan je haar een dildo, viberator, en volgens mij nog 1 ding geven maar daar kan ik niet op komen.

Je kunt haar ook nog een wandelstok geven. Deze kun je vinden voor de Didier Sachs in Rodeo en achter de letters 'Vinewood'. Maar je kunt beter pas cadeautjes geven als je al wat verder bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...