roeiertje Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 kan je ps2spellen op je pc spelen? zoja,wat heb je er voor nodig. greetz roeiertje Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Nee dit kan niet, je kan wel Ps2 spellen downloaden en die dan op de ps2 spelen... Maar je kan geen ps2 spel over zetten naar de pc, meschien zou het wel kunnen met een PS2 "emulator". Reageren
RonaldVC Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Het kan wel. Ik heb zelf een programma gehad waarmee het luktte, op mijn vorige pc.. Maar dat is helaas een illegaal programma dus dat zal je zelf maar ergens moeten vinden.. Dat mag via het forum namelijk niet, sorry... Reageren
ikt Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Geen wonder dat het illegaal is, dan kan Sony geen PS2's meer verkopen . Reageren
Quatroking Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 eh? zoek gewoon met google! Reageren
X-TX Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Het kan inderdaad wel. Maar er verwacht niet echt goede resultaat want PS2 spellen zijn gemaakt voor PS2 en PC voor PC, daarom kwam GTA:SA veel later voor de PC. Anders zou hij gelijk met PS2 uitkomen net als PC en Xbox... Ik heb het nooit gehad maar weet wel dat ik iemand heb gekend die het wel kon. Bestanden van PS2 zijn soms bijna hetzelfde als voor de PC maar dan zo gemaakt dat het op de PS2 afgespeeld kan worden. PS2 is namelijk niet zo sterk als gemiddeld PC. Reageren
roeiertje Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 gevonden... het is voor op m'n volgende pc.deze die ik nu heb is daar veel te zwak voor.... toch bedankt greetz roeiertje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.