Darth Maul Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Hoe moet je chmodden bij byethost.com ik snap het niet want nergens kan ik chmodden. Reageren
Quatroking Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 wtf is chmodden?! byethost.com is gewoon zo'n gratis host... (bedankt trouwens, ik verplaats meteen de host van m'n website waarmee ik bezig ben) Reageren
Darth Maul Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik weet zo niet wat het is maar het moet voor je een forum kan maken. Reageren
Quatroking Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) nooit van gehoord... als je een GRATIS forum wilt hebben moet je gewoon naar 1 van deze 2 gaan: Forumer Invisionfree ikzelf vind Invisionfree het makkelijkst. EDIT: Byethost sucks! Bewerkt: 9 februari 2006 door Quatroking Reageren
Darth Maul Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Maar ik wil een waar je gewoon alle functies kan dus niet met invisionfree of forumer. Reageren
Upstream Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 chmodden is het instellen van rechten op bestanden. Allereerst heb je een ftp programma nodig, bijvoorbeeld filezilla (zoek maar even). En dan staat hier alles wat je van chmodden wilt weten. Nog vragen, gewoon hier stellen. Reageren
Darth Maul Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Weet je dan nog een goede host gelieft geen wyger of byethost of 100%webspace Reageren
Arjen Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Dan moet je een losse host hebben met een losstaand ftp. Dus waar je alles op kunt zetten en af kunt gooien (betaald dus) Als een hostbedrijf hun server zou laten CHMODden door onbekende gebruikers, dan zou het makkelijk te hacken zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.