patrickvb Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Wat is het verschil tussen de san andreas PLATINUM versie en de normale? op cd-wow! is de platinum versie namelijk 23 euro en de normale nog bijna 50 :S Kan iemand uitleggen wat er anders is in de platinum versie? PS: het is ps2 versie Reageren
gta_rulez Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Volgens mij is er geen verschil behalve het doosje. Reageren
patrickvb Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Volgens mij is er geen verschil behalve het doosje. ook geen verschil in de inhoud van het doosje? (kaart boekje:P) In een oudere versie van the sims (died ik heb ) zitten een paar fouten die in de platinum versie weg zijn.. maar de leeftijd rating is ook een stuk hoger :S Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Bij PS2-spellen wordt de term "Platinum" gebruikt voor oudere titels die meer dan 400.000 keer over de toonbank zijn gegaan. Vanaf het moment dat een game Platinum wordt, kost hij een stuk minder, namelijk zo'n 20 tot 30 euro. Platinumgames zijn verder precies hetzelfde als normale games, maar - zoals gta_rulez al zei - is het doosje anders. Reageren
patrickvb Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Bij PS2-spellen wordt de term "Platinum" gebruikt voor oudere titels die meer dan 400.000 keer over de toonbank zijn gegaan. Vanaf het moment dat een game Platinum wordt, kost hij een stuk minder, namelijk zo'n 20 tot 30 euro. Platinumgames zijn verder precies hetzelfde als normale games, maar - zoals gta_rulez al zei - is het doosje anders. Oke het doosje is wel lelijker jah maar tis een vervanging voor mijn oude die kapot is Dus ik gerbuik het oude doosje gewoon Reageren
LucasV Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Er liggen volgens mij geen of amper meer normale versies van GTA San Andreas in de winkel (PS2/Xbox). Alleen in sommige winkels zijn ze soms nog een beetje laat om de prijs te verlagen naar 20 duiten. Dus als je een versie ziet van boven de 20 euro, NIET kopen. Reageren
ra-vds Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 heey ik had eerst de gewone ... alleen die was door mijn ps kapot gegaan :S (hij had krassen op de disc gezet) ik had hem terug gestuurd naar R* en kreeg een nieuwe ... ongeveer 1-2 maanden later weer kapot toen half jaar tot een jaar zonder gezeten en toen de platinum gekocht ... maar nu kon die me eerdere saves niet lezen :S ik weet niet of dit dan komt door dat de disc's misschien een foute save gedaan hadden of dat het kwam dat er codes anders zijn en dat hij nu niet als hetzelfde spel herkend wordt. misschien iemand anders ook ervaring greetz ra-vds Reageren
patrickvb Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 heey ik had eerst de gewone ... alleen die was door mijn ps kapot gegaan :S (hij had krassen op de disc gezet) ik had hem terug gestuurd naar R* en kreeg een nieuwe ... ongeveer 1-2 maanden later weer kapot toen half jaar tot een jaar zonder gezeten en toen de platinum gekocht ... maar nu kon die me eerdere saves niet lezen :S ik weet niet of dit dan komt door dat de disc's misschien een foute save gedaan hadden of dat het kwam dat er codes anders zijn en dat hij nu niet als hetzelfde spel herkend wordt.misschien iemand anders ook ervaring greetz ra-vds Geen idee :S ik krijg de platnium de 20e en hoop mijn oude save te kunnen gebruiken Reageren
killerfragger Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 er zit bijna geen verzil in normaal en platum er is eigen lijk gewoon een luek idee maar er kun ook wat fouten uit zijn gehaald dat kan ook Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 zoals ik gehoort heb zit er dus WEL een verschil in namelijk op de oude versie kun je een 100% savegame met behulp van armax op je memory card zetten en bij de platinum gaat dit niet.(zo heb ik het gehoort). is dit waar of klopt er nix van wat ik zei? greetz Reageren
Nickonly Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Misschien is het dan wel zo dat op de platina een nieuwere versie zit. Maar eigenlijk weet ik hier niks over want ik heb SA op de PC. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Bij PS2-spellen wordt de term "Platinum" gebruikt voor oudere titels die meer dan 400.000 keer over de toonbank zijn gegaan. Vanaf het moment dat een game Platinum wordt, kost hij een stuk minder, namelijk zo'n 20 tot 30 euro. Platinumgames zijn verder precies hetzelfde als normale games, maar - zoals gta_rulez al zei - is het doosje anders. ik geloof dat dat niet helemaal waar is... want jij zegt nu eigenlijk dat deze game pas na 1¾ jaar 400.000 keer is verkocht? en die flut games zijn dan veel sneller 400.000 keer verkocht? ik snap het niet helemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.