Johan O. Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 ik heb hem geinstalleerd, dan start ik hem op hij connect naar een server, dan connect ie niet weet iemand wat het probleem kan zijn? B.V.D. Johan O. (P.S.: ik post zo ff een screen van hoe het eruit ziet) Reageren
Kraay Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Die kans heb je als je hem illegaal hebt. Maar dat heb je toch niet hé? Reageren
Johan O. Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Die kans heb je als je hem illegaal hebt. Maar dat heb je toch niet hé? neej natuurlijk niet ik betaal braaf €400,- hier een paar screens: ^Login scherm^ ^de foutmelding^ iemand? Reageren
VforV Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Die kans heb je als je hem illegaal hebt. Maar dat heb je toch niet hé? neej natuurlijk niet ik betaal braaf €400,- hier een paar screens: 400€ ??? Ze mogen hem houden, hun Google Earth Reageren
ViceAgent Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Die kans heb je als je hem illegaal hebt. Maar dat heb je toch niet hé? neej natuurlijk niet ik betaal braaf €400,- hier een paar screens: 400€ ??? Ze mogen hem houden, hun Google Earth Weer bedankt voor je geweldige hulp! @Johan. Er zijn een aantal dingen die je even kan bekijken. - Connect je naar de goede server (En poort!) - Kun je wel op internet op die computer? - Heb je het na 15 minuten opnieuw geprobeerd? - Blokkeerd je Firewall Google Earth wellicht? Als dit allemaal ook niet helpt, moet je naar die link gaan die in de error staat, ik heb hem voor je uitgetypt: www.earth.google.com/support/bin/answer.py?answer=20717 Reageren
Johan O. Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 nop werkt nog steeds niet maar wel bedankt voor de hulp Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) 400 euro voor zo'n ding? Ga weg. Edit:Google Earth Pro is 400 euro Plus is maar 20 maar nog wat heb je eraan? Edit2:En er is een free version maar goed nog steeds wat heb je eraan ? Edit3:Earth bekijken lol voor 400 ,20 , 0 euro? Bewerkt: 11 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Dizcid Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 ik had ook google earth pro ik had dat ook ik klikte bij dit screen alles aan (die hokjes aanvinken) dat werkt bij mij. Reageren
Rulem Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 wat is het grote verschil tussen al die versies (afhankelijk van prijs)? Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Je kan alles veel scherper zien. Je kan een adres intypen en dan kom je er vanzelf. Het laden gaat sneller. Er zullen vast nog wel veel meer verschillen zijn. Reageren
Johan O. Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 wat is het grote verschil tussen al die versies (afhankelijk van prijs)? volgens een vriend van mij ook Live Satteliet beelden (daarom zo duur), maar dan wel met 20 sec. vertraging (oversturen enz.) en de beelden zijn ook veel scherper maar hij werkt nog steeds niet Reageren
Rulem Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 ik heb het gedownload en ik vind er eigenlijk niets aan, heel belgie is zo wazig groen en als ik iets wil opzoeken doe ik het wel met een routeplanner! Reageren
Ikkes Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 ik heb het gedownload en ik vind er eigenlijk niets aan, heel belgie is zo wazig groen en als ik iets wil opzoeken doe ik het wel met een routeplanner! In belgie zijn ook zeer gedetaillerde delen. Maar niet alles is geheel gedetailleerd. Dat zijn die groene wazige plekken. Vanaf grote hoogte zit dat er namelijk wel mooi uit. Maar van dichtbij niet. De grijzige plekken zijn de plekken waar je heel diep op kan inzomen. Veel plezier ermee! Ontopic Is je probleem al verholpen Johan? Ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.