VforV Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik heb vandaag bijna een MemoryStick van 1 GB gekocht. Maar ik heb het toch niet gedaan. De reden dat ik een grotere MemoryStick wil dan 32Mb is om er muziek te kunnen opzetten. Ik vind echter dat de PSP redelijk onhandig is als MP3 speler 'on the road' (groot, zwaar,...). Daarom ging ik eens kijken bij de MP3 spelers. Ook niets gekocht. Op de tram kwam dan het idee: "Wat als ik nu eens een MemStick van 256 of 512 Mb koop én een Mp3 speler van 256 Mb of 512 Mb koop? Zou dat niet goed zijn? Het enige wat me tegenoud is de kostprijs. Wat denken jullie er van? Reageren
-Niels- Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ik heb vandaag bijna een MemoryStick van 1 GB gekocht. Maar ik heb het toch niet gedaan.De reden dat ik een grotere MemoryStick wil dan 32Mb is om er muziek te kunnen opzetten. Ik vind echter dat de PSP redelijk onhandig is als MP3 speler 'on the road' (groot, zwaar,...). Daarom ging ik eens kijken bij de MP3 spelers. Ook niets gekocht. Op de tram kwam dan het idee: "Wat als ik nu eens een MemStick van 256 of 512 Mb koop én een Mp3 speler van 256 Mb of 512 Mb koop? Zou dat niet goed zijn? Het enige wat me tegenoud is de kostprijs. Wat denken jullie er van? Tja...ik zou persoonlijk die memory-stick laten zitten. Omdat je alleen voor muziek wat wil kopen, en dan is een MP3-speler toch wat handiger. En je kunt ook een 1 giga-byte MP3 kopen, maargoed de prijzen stijgen alleen maar. Reageren
Blastov Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik zal voor een MP3-speler gaan van 1gb, daarop kun je dan muziek luisteren en bestanden erop zetten want op een memory-stick kun je alleen bestanden zetten Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik zelf gebruik een mp3-memory stick van 1024MB ( = ong. 1,8 GB ) en heb nog voor de helft plaats .. dus ik kom niks tekort .. ( qua muziek .. ) Reageren
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Er zijn genoeg mooie Mp3 spelers voor 512 mb of 1 gb. Bijv. de iPod shuffle of een Creative. Die zijn tussen de €70,- en de €100,- volgens mij. En zo'n Mp3 speler kun je ook voor bestanden gebruiken Reageren
VforV Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Er zijn genoeg mooie Mp3 spelers voor 512 mb of 1 gb. Bijv. de iPod shuffle of een Creative. Die zijn tussen de €70,- en de €100,- volgens mij. En zo'n Mp3 speler kun je ook voor bestanden gebruiken Ja, ik denk er aan een Creative Zen Nano Plus (ofzo) van 512Mb te kopen (99€). Ofwel een Creative Muvo 1GB (119€). Reageren
Kraay Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik zelf gebruik een mp3-memory stick van 1024MB ( = ong. 1,8 GB )en heb nog voor de helft plaats .. dus ik kom niks tekort .. ( qua muziek .. ) 1024Mb is maar 1GB hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.