Jump to content

Need for Speed

San_Andreas_Nigga

Need for Speed  

41 leden hebben gestemd

1. 1. welke is de beste?

• Need for Speed: Underground
      3
    • Need for Speed: Underground 2
      14
    • Need for Speed: Most Wanted
      23

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zeg Need for Speed: Underground 2, omdat je veel meer mogelijkheden hebt wat betrefd tunen.

Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Jullie meningen?

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:

Ik ben het hierop me je eens. nfsu2 vind ik persoonlijk leuker dan nfsmw. Ik hou veel meer van dat nacht underground en tune gevoel dan dat politie gedoe. nfsu1 heb ik nooit gespeeld, maar zal wel erg achterliggen op de ontwikkeling.

Geplaatst:

Vind ze allemaal wel leuk,,maah most wanted het leukste heb je cops enzo achter je aan je kan een cop zijn ......

Geplaatst:

Need for Speed: Underground 2.

Ik heb een paar keer Most Wanted gezien, en hij viel mij tegen.. Op één of andere manier vind ik de games van tegenwoordig minder leuk!

Geplaatst:

geef mij maar nfsu 2 heeft veel tuning mogelijkheden een goede storyline en duurt lang genoeg

nfsu vind ik een moeilijk spel ik heb het maar in 1jaar uitgespeeld en de tuning mogelijkheden zijn beperkt

need for speed most wanted is een echte top game vooral met de tussenfilmpjes maar is te makelijk om uit te spelen

Geplaatst:

Ik vin Need For Speed Most Wanted de mooiste.

Ik heb hem zelf en het heeft mooie graphics enzo. :) En je hebt veel snellere en mooiere autos.

Dus het is: :tu::tu:

Geplaatst:

Ik heb gekozen voor: nfsu2, omdat ik alleen nfsu en nfsu2 heb gespeeld. (Waarschijnlijk zou ik voor nfsmw hebben gekozen als ik die al had gespeeld!!!)

gta-freak2 :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

nfs most wanted natuur vette poltie achtervolgingen en zo dat is cool en porsche natuurlijk

kijk zo iets bijv

Bewerkt: door melvingta
Geplaatst:
Als de tuningmogelijkheid van NFSU2 erinzat dan was het 200% cool, nu maar 100%

ja idd de hydraulics zijn eruit gehaald en de nitro en wat ik ook nog leuk vond de tijdschriften die je kreeg :puh:

Geplaatst:

Ik vind underground 2 de beste omdat je er superveel tuningmogelijkheden hebt.

De politie in most wanted vind ik we leuk, maar vanaf heat level 4 vind ik het bijna onmogelijk om te ontsnappen. :ch:

Underground 1 heb ik nog niet gespeeld.

Geplaatst:

Ik vind heel de NFS serie bagger, maar zelf heb ik NFSU deze is de beste van heel die Underground serie.

NFSU2 is een flutkopie van Midnight Club3 (prachtige game) en MW ziet er niet uit en verveelt heel snel (na 5 minuten spelen bij een vriend ging ik hem weer helpen met onze spreekbeurt).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...