Jump to content

Need for Speed

San_Andreas_Nigga

Need for Speed  

41 leden hebben gestemd

1. 1. welke is de beste?

• Need for Speed: Underground
      3
    • Need for Speed: Underground 2
      14
    • Need for Speed: Most Wanted
      23

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind NFSU 2 het beste. De gameplay was gewoon veel strakker en je kon veel meer dan bijv. NFSMW. Dat vond ik ook erg trieste actie van EA om dingen zo als neon etc. eruit te halen terwijl dat juist wel in het spel hoord. NFSU 2 heb ik 100% uitgespeeld op PS2, dat vond ik het uitspelen wel waard, maar NFSMW... heb ik gewoon 100% savegame gedownload. Zo als boven als gezegt werd, bagger spel.

Ook het enige spel, dat nieuwer is en toch slechter. Ik kan niet zo snel zeggen dat Vice City veel leuker is dan San Andreas. Of GTA 3 dan San Andreas...

Geplaatst:

Ik vind most wanted de beste omdat je kan tunen en politie achter je hebben en er mooiere auto's zijn dan underground 2.

Geplaatst:

Ik heb Most Wanted zelf nog niet gespeeld.

Wel Underground 1 en deel 2.

Hiervan vond ik deel 2 het mooist.

Over Most Wanted kan ik nog niet oordelen.

Geplaatst:

Duidelijk MW.

Die is gewoon veel keer beter, behalve als je vidio kaart het niet aan kan, dan ziet het er niet uit.

Eindleijk weer politie, dag, meer/betere wagens, niet meer zo underground. Het is gewoon de beste.

Bij die UG2 ging het meer over tunen, bij MW meer over racen, en daat gaat need for speed toch om, het heet niet voor niks need or speed!

Geplaatst:

eigelijk vind ik need for speed 4 wel goed leuke banen veel sfeer de politie enz.. lekker oldsccool maar heb nu toch maar voor need for speed underground 2 gedaan

Geplaatst:

Ik vind Most wanted en Underground 2 allebij ongeveer wel even leuk, maar ik stem toch voor 'Most Wanted'. Ik houd echt van die polietieachtervolgingen, en bovendien zien de graphics er ook wat beter uit. :)

Geplaatst:

Ik heb zelf nfsu uitgespeeld ik heb nfsmw een keer gezien, ik vond hem wel gaaf leuk met die cops.

Ja ik vind nfsmw wel beter.

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik vind underground 2 en most wanted allebei leuk, underground 2 omdat je veel onderdelen hebt, most wanted omdat je politie achter je aan hebt. :*D

Geplaatst:

Van deze drie mogelijkheden is Most Wanted het beste. Eigenlijk zijn Hot Pursuit en Porsche Unleashed beter games uit de NFS serie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...