AmsterdamBoy Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Ik zoe die basketbal plek. Het stond niet op Wikipedia Het stond niet op het FORUM Iemand kan het zeggen waar het ligt ? Bewerkt: 10 februari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Ikkes Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Er zijn meerdere basketbal veldjes.. Je hebt er een in Ganton tussen twee huizen..Maar ook een in East los Santos. Ik post vanmiddag een kaart . Ikkes Reageren
coz Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) vergeet de gym binnen in madd dogs crib niet maar er zijn er nog veel meer in elke stad wel een paar bij cj's mom huis in de buurt zit (zo'n beetje ernaast) al 1 en richting ballas een hele grote Bewerkt: 10 februari 2006 door coz Reageren
RobbertR Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Er zit er een op het pleintje bij Sweet Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Ik heb hier ook een kaartje waar je kunt basketballen. Naast het huis van Sweet is er 1. Waar je de missie "Sweets Girl" op de hoek van de straat vind je ook 1. Tot slot is er aan de kant van de Ballas ook 1. Op het kaartje hieronder vind je East-Los Santos (oost). Je kunt ook een Basketball Challange starten. Hier is weinig over bekend, als je rond de circel van het basketbalveldje bent komt er zo'n balkje linksboven in beeld. Ik heb het nog nooit gedaan, omdat ik niet weet hoe ik hem starten moet. Hij is er wel, dus veel succes ! Edit: Ohja, als je in Madd Dogg Mansion hebt gesaved kun je nooit meer basketballen. Voor de meesten geld het, maar niet voor iedereen. Houd er dus rekening mee. Bewerkt: 10 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
LucasV Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik kan niet meer basketballen, waarschijnlijk omdat ik in de mansion heb gesaved. Wel dom eigenlijk van R*... Reageren
Goliat Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Heey, Soms kan ik op een veldje basketballen, en dan even later kan je niet meer op die plek basketballen maar wel op andere plekken. Hoe kan dit? Reageren
coz Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Je kunt ook een Basketball Challange starten. Hier is weinig over bekend, als je rond de circel van het basketbalveldje bent komt er zo'n balkje linksboven in beeld. Ik heb het nog nooit gedaan, omdat ik niet weet hoe ik hem starten moet. Hij is er wel, dus veel succes ! Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 vergeet de gym binnen in madd dogs crib niet maar er zijn er nog veel meer in elke stad wel een paar bij cj's mom huis in de buurt zit (zo'n beetje ernaast) al 1 en richting ballas een hele grote Iedereen spreekt over een GYM in MAdd dogs crib. Maar ik vind deze niet, kan iemand zeggen hoe ik er bij kom, ik zie wel een zwembad. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 kijk vlakbij de bar is een deuropening ga daar in en daar is de gym. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Iedereen spreekt over een GYM in MAdd dogs crib.Maar ik vind deze niet, kan iemand zeggen hoe ik er bij kom, ik zie wel een zwembad. Als eerste moet je naar binnen. Je moet alle gangen gewoon volgen. Ga dan gewoon elk steegje in en doorzoek elke kamer. Daar kun je dan trainen of gewoon lekker basketballen. Er is inderdaad ook een zwembad binnen. Dan kom je via de achterkant binnen, volg gewoon het steegje en je zult de sportroom zien Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik kan tegenwoordig niet meer basketballen omdat er geen bal meer ligt. Weet iemand hoe dat kan? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik kan tegenwoordig niet meer basketballen omdat er geen bal meer ligt. Weet iemand hoe dat kan? Ja, waarschijnlijk heb je in Madd Dogg Mansion gesaved. Als je daar saved gebeurt er bij de meeste mensen een glitch. Deze glitch veroorzaakt dat je nooit meer kan basketballen. Als je de basketball weer terug wilt, moet je overnieuw beginnen. Reageren
Little Mister Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ook heb je een paar basketbal velden in LV. Bij die club als je met Barbara moet gaan dansen. Ook heb je er een paar bij Millie in dat gebied. Soms zie je dan een basket boven de garage hangen waar je kan b-ballen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.