Jump to content

Basketbal plek

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoe die basketbal plek.

Het stond niet op Wikipedia

Het stond niet op het FORUM

Iemand kan het zeggen waar het ligt ?:puh:

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Er zijn meerdere basketbal veldjes..

Je hebt er een in Ganton tussen twee huizen..Maar ook een in East los Santos.

Ik post vanmiddag een kaart ;) .

Ikkes

vergeet de gym binnen in madd dogs crib niet :)

maar er zijn er nog veel meer :)

in elke stad wel een paar :D

bij cj's mom huis in de buurt zit (zo'n beetje ernaast) al 1 en richting ballas een hele grote

Bewerkt: door coz

Ik heb hier ook een kaartje waar je kunt basketballen.

Naast het huis van Sweet is er 1. Waar je de missie "Sweets Girl" op de hoek van de straat vind je ook 1. Tot slot is er aan de kant van de Ballas ook 1. Op het kaartje hieronder vind je East-Los Santos (oost).

Je kunt ook een Basketball Challange starten. Hier is weinig over bekend, als je rond de circel van het basketbalveldje bent komt er zo'n balkje linksboven in beeld. Ik heb het nog nooit gedaan, omdat ik niet weet hoe ik hem starten moet. Hij is er wel, dus veel succes ;) !

Edit: Ohja, als je in Madd Dogg Mansion hebt gesaved kun je nooit meer basketballen. Voor de meesten geld het, maar niet voor iedereen. Houd er dus rekening mee.

basketball1ov.jpg

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Heey,

Soms kan ik op een veldje basketballen, en dan even later kan je niet meer op die plek basketballen maar wel op andere plekken. Hoe kan dit?

Geplaatst:
Je kunt ook een Basketball Challange starten. Hier is weinig over bekend, als je rond de circel van het basketbalveldje bent komt er zo'n balkje linksboven in beeld. Ik heb het nog nooit gedaan, omdat ik niet weet hoe ik hem starten moet. Hij is er wel, dus veel succes ;) !

:engel:

14meter.JPG

Geplaatst:
vergeet de gym binnen in madd dogs crib niet :)

maar er zijn er nog veel meer :)

in elke stad wel een paar :D

bij cj's mom huis in de buurt zit (zo'n beetje ernaast) al 1 en richting ballas een hele grote

Iedereen spreekt over een GYM in MAdd dogs crib.

Maar ik vind deze niet, kan iemand zeggen hoe ik er bij kom, ik zie wel een zwembad.

Geplaatst:
Iedereen spreekt over een GYM in MAdd dogs crib.

Maar ik vind deze niet, kan iemand zeggen hoe ik er bij kom, ik zie wel een zwembad.

Als eerste moet je naar binnen. Je moet alle gangen gewoon volgen. Ga dan gewoon elk steegje in en doorzoek elke kamer. Daar kun je dan trainen of gewoon lekker basketballen. Er is inderdaad ook een zwembad binnen. Dan kom je via de achterkant binnen, volg gewoon het steegje en je zult de sportroom zien :)

Geplaatst:
Ik kan tegenwoordig niet meer basketballen omdat er geen bal meer ligt. Weet iemand hoe dat kan?

Ja, waarschijnlijk heb je in Madd Dogg Mansion gesaved. Als je daar saved gebeurt er bij de meeste mensen een glitch. Deze glitch veroorzaakt dat je nooit meer kan basketballen. Als je de basketball weer terug wilt, moet je overnieuw beginnen.

Geplaatst:

Ook heb je een paar basketbal velden in LV. Bij die club als je met Barbara moet gaan dansen. Ook heb je er een paar bij Millie in dat gebied. Soms zie je dan een basket boven de garage hangen waar je kan b-ballen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...