Bveb Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 He mensen. Ik was op zoek naar die map waar je al die races kon doen (volgens mij was dat bij wang cars) alleen nu kan ik die map weer niet terug vinden. Zou iemand mij willen vertelen waar je die races kan die (waar die map is)? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Er komen vlaggetjes op de kaart als je de Driving School heb. Met behulp van een kaartje zal ik je die allemaal aanwijzen. Bij elke rode stip vind je er 1. Je loopt in de rode marker en je kunt een race uitkiezen. Daarna klik je op spatie en de race zal starten. In LV: In Las Venturas zijn 2 races te doen. De Airraces vind je op het vliegveld, daar moet je vliegen. Als je binnen de een bepaalde tijd de race hebt gehaald win je. De streetraces in LV kun je vinden onderaan in LV op het bouwterrein. Daar zijn moterraces en straatraces in de Dessert en races in LV. Hier (klik) vind je meer info. In SF: In San Fierro vind je aan de achterkant de rode marker. Je kunt daar kart races doen, maar ook races in Badlands. Deze zijn redelijk makkelijk, maar er is 1 hele moeilijke bij. In LS: In Los Santos vind je vlakbij de politiebureau het vlaggetje. Kijk even goed op de kaart want daar vlakbij is het. Het is achter een muurtje, tegen een loods aan. Het zijn best pittige door Vinewood heen. Allemaal heuvels, dus je raakt zomaar de macht over het stuur kwijt. Als je eenmaal vooraan ligt neem dan geen risico's. Gewoon veel oefenen en proberen. Dan moet het vast lukken. Ohja, alleen bij de Streetraces van LV vind je beschrijvingen op WiKiGTA. De rest is nog niet gedaan. Als je uit een race komt, willen we je graag helpen. Ik wens je veel succes! Bewerkt: 10 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.