jobiscky Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 ik heb gta sanandreas voor de pc gekocht alleen die doet het niet hij start wel op alleen als je het spel gaat spelen na ongeveer 10 seconden sluit de hele computer vanzelf af ik heb een computer die nog geen jaar oud is. hij verdraagt wel anderen pc dvd rom spellen. weet iemand wat dit is of wat ik er aan kan doen??? Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Dit is wel raar... meschien moet je even de zoekfunctie gebruiken.. er komen volgens mij meer van deze problemen voor... kan je ons even je computer specs vertellen? BTW: Ik zie dat je perongeluk 2 dezelfde topics hebt aangemaakt. Reageren
jobiscky Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 ja ik heb er perongeluk 2 aangemaakt ja maar wat zijn computer specs? Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Je geheugen, videokaart etc. Ga naar start ---> uitvoeren--> typ dxdiag en kijk dan bij systeem en beeldscherm. Als je daar wat dingen zou over kunnen zeggen kunnen we waarschijnlijk meer doen. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Met computerspecs worden de specificaties bedoeld van je PC: wat voor type (Pentium III, 4) etc, processor, harde schijf, geheugen, DVD-speler enzovoort. Dan kunnen de "computergeleerden" zien waar het mogelijk aan zou kunnen liggen. Overigens heb ik je tweede topic verplaatst naar de prullenbak (dus die bestaat niet meer) en heb ik dit topic van SA General naar SA Hardware problemen verplaatst. Ik hoop dat we je kunnen helpen Reageren
Ikkes Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Dat zijn de eigenschappen van je Computer.. Je kunt deze vinden in: Start -> Uitvoeren -> dxdiag (intypen). Pagina die je zit is algemeen. Tabblad beeldscherm is voor videokaart! Ikkes EDIT: Twee mensen met voor in 22 sec. Bewerkt: 10 februari 2006 door Ikkes Reageren
jobiscky Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 besturingssysteem: microsoft windows xp home edition (5.1,buil 2600) systeemfabrikant:medionpc systeemmodel: ms-7048 bios:phoenix- awardbios v6.oopg processor: intel® pentium® 4cpu 3.00ghz (2cpus) geheugen:512mb ram directx-versie:directx 9.0c (4.09.0000.0904) dit is wat er staat Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Dit zou moeten werken. Weet je toevallig of de 'service packs' 1&2 voor windows XP erop zitten? WAnt die heb je wel nodig om gta SA te draaien. Reageren
jobiscky Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 nee geen idee ik weet ook niet wat dat is. weet jij dan waar ik zou kunnen kijken om te zien of ik dat heb? ps. alvast bedankt alleemaal. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Dit zou moeten werken. Weet je toevallig of de 'service packs' 1&2 voor windows XP erop zitten? WAnt die heb je wel nodig om gta SA te draaien. nee geen idee ik weet ook niet wat dat is.weet jij dan waar ik zou kunnen kijken om te zien of ik dat heb? ps. alvast bedankt alleemaal. Je kunt service pack (SP) 1 of 2 heel gemakkelijk vinden. Heb je Xp dan heb je zowiezo SP 1. SF2 kun je ook vinden door DXDIAG in te voeren. Succes! Reageren
jobiscky Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 waar moet je DXDIAG invoeren? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Klik op start, kies dan voor ''uitvoeren''. Type DXDIAG in, en klaar Reageren
jobiscky Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 sorry hoor maar ik heb totaal geen verstand van computers en ik heb windows xp okay dat heb ik gedaan en dan krijg ik een scherm vol tekst waar staat dan of ik dat heb Reageren
jobiscky Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 is het niet mogelijk dat ik dit spel nu nog kan spelen. Reageren
jobiscky Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik heb nu alles gedaan en nog werkt het niet. Mijn videokaart i seen Medion Radeon 9800XXL en die heb ik ook geupdate. met mijn systeem zou hij het toch moeten kunnen doen. Heeft iemand nog tips??? BVD, Job Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.