Jorge_F Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Hey allemaal, Ik denk, ik installeer MTA ook maar eens. Dus aanwijzingen gevolgd, wil ik hem opstarten krijg ik deze foutmelding: Daarna start hij San Andreas wel op, maar dus gewoon San Andreas en niet MTA. Weet iemand wat ik er aan kan doen (ik weet niet veel van MTA ). Alvast bedankt, Jorge F Bewerkt: 10 februari 2006 door Jorge_F Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Heb je je GTA Sa van alleen lezen af? Ik heb ook eens iets gehoord van het bestandje GTA_set in je gta sa userfiles te verwijderen. Meschien helpt dat. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Heb je je GTA Sa van alleen lezen af? Ik heb ook eens iets gehoord van het bestandje GTA_set in je gta sa userfiles te verwijderen. Meschien helpt dat. Nee, ik heb het allebei geprobeerd maar geen een ervan is de oplossing . Reageren
gangster28 Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 MTA opnieuw installeren als dat niet werkt SA+MTA opnieuw installeren. Reageren
Azer Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 wat is je exe versie van GTA:SA? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Hij doet het al dankzij gangster Bewerkt: 10 februari 2006 door Jorge_F Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.