.M. Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 zou iemand me kunnen helpen met de missie stowaway? ik kom maar niet in het vliegtuig. in de walkthrough staat dat je snel achter elkaar op de pijl naar voren moet drukken, maar ook dit helpt niet. hij geeft dan alleen met stoten gas en daardoor ga ik alleen maar langzamer... HELP ME! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik neem aan dat je het spel op de PC hebt... Houdt 'W' de hele tijd ingedrukt, druk dan snel achter elkaar het pijltje vooruit in en als het goed is gaat CJ dan 'platter' op zijn motor zitten, waardoor je sneller rijdt. Blijf dit doen en je kunt zo achter in het vliegtuig rijden. Veel succes! Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) En als je hem op de ps2 hebt druk dan de hele tijd de linker analoge stik heen en weer. Bewerkt: 10 februari 2006 door gta-liefhebber Reageren
.M. Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 ik heb hem inderdaad op de pc. zal het probere alvast bedankt! Reageren
.M. Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 nee het lukt niet, maar ik heb mijn toetsen veravnderd. W is bij mij dat CJ gaat staan. Klopt dit? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Nee, dat klopt dus niet... Dan moet je het volgende doen: Druk de knop waarmee je naar voren rijdt, de hele tijd in. Druk tegelijkertijd snel achter elkaar 'W' in. Als het goed is gaat CJ nu 'platter' op de motor zitten. Hierdoor ga je sneller. Nogmaals: Veel succes! Reageren
.M. Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 jah ik snap het mar ik kom er nog steeds niet in, al zal dat vast wel lukken. bedankt! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Je moet gewoon heel veel oefenen. Ik zal je ook nog wat tips geven. Probeer als het filmpje afgelopen is zo snel mogelijk naar voren te leunen op je moter. Rijd dan snel naar het vliegtuig toe, en rijd vooral niet over die vaten heen. De kans is dat je valt. Als je dan naast die vaten olie die uit het vliegtuig rijdt, maak dan zoveel mogelijk snelheid. En blijf naast het vliegtuig rijden. Nu kom je heel dicht bij het vliegtuig. Wacht totdat de laatste setje vaten eruit rolt en ga dan meteen naar binnen. Als je binnen bent moet je oppassen voor de bewakers. Meestal is dat stukje niet zo moeilijk. (Als je er helemaal niet uitkomt, kun je de savegame aanvraag gebruiken. Iemand doet de savegame's dan voor je. Daarna zet hij hem weer online en kun je verder. Hier (klik) vind je de savegame aanvraag. Bewerkt: 10 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Markolie Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Meschien hier meer info? --->KLIK<--- Wikigta dus nou maar hopen dat je hem zo haalt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.