qbdown Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Hoi, Ik zoek een liedje maar ik weet niet hoe het heet ??? hier is de url: http://www.gammo.nl/player.php?sid=528 Als je wacht een paar minuten kom je bij het stukje van GTA 3. Daar is in het begin een een liedje en daardoor heen rinkelt weer een telefoon.. Nou ik wil graag weten wat voor liedje dat is ..? Alvast Bedankt, Robbin237 Reageren
RobbertR Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Geen idee, weet iemand wel welke liedje daarna komt, met die electrische gitaar Reageren
qbdown Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Daar heb ik veel aan aan geen idee Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Volgens mij is het Michael Jackson met Billie Jean. Reageren
RobbertR Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Nee dat is hem niet. Er komt daarna nog wel een liedje van micheal jackson maar die heet zelfs geen billy jean Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Dan denk ik dat het deze is: Rene and Angela - I'll Be Good. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.