Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand toevallig een gta3.img,handling.cfg en andere files die e cars veranderen?

Ik ben op zoek naar die 4 files, waar bijv. maar 4 auto's zijn gemod. Ik heb ngo steeds hetzelfde probleem dat ik niks kan veranderen in mijn sa map kan veranderen. Dus daarom zoek ik een gta3.img en die andere files waar maar een paar autos zijn gemod.

meldt het dan eff!

mvg

jaah999

Geplaatst: (bewerkt)

Dan zul je lang moeten zoeken want de gta3.img is te groot om te uploaden.

Dus moet je gewoon even je SA opnieuw installeren. :cya:

Bewerkt: door gangster28
Geplaatst:

Het kan wel, maar gta3.img in bijna een gigabyte groot. Je zult je computer waarschijnlijk een hele dag + nacht nonstop aan moeten laten, en hopen dat je computer niet vastloopt. De MSN-service wil ook nog wel eens plat gaan, dan mislukt je hele zending.

Wat wel kan, is dat de gta3.img-hebber een webserver installeert op zijn/haar computer. Je moet gta3.img dan in Apache-map/htdocs stoppen. De ander kan het downloaden als de gta3.img hebber zijn/haar IP-adres aan de gta3.img-willer geeft. Je moet wel poort 80 forwarden, als je een router hebt. Hierbij geldt hetzelfde als bij MSN, beide moeten hun computer aan laten staan. Maar je kunt nu download-resumers gebruiken, zodat je het downloaden kunt pauzeren. Ook heb je al 1 risicofactor weggehaald, namelijk de MSN-service.

Geplaatst:

Volgens mij wilt hij gemodde bestanden krijgen. Maar ik wil natuurlijk ook mee lullen:

Je kan de bestanden in delen van bijvoorbeeld 50 mb inpakken. Dan kan je in delen via msn versturen.

Greetz Wazuup :bier:

Geplaatst:

ik weet niet zeker of dit niet ilegaal is.. zover ik weet niet :roll:...

je kan iemand er een .torrent bestand van laten maken... het bestand word dan verkleind tot een paar KB, je kan dat bestand dan uitpakken met Azureus.... Ik heb het ergens gelezen dus ik weet niet hoe dit werkt verder...

Geplaatst:
ik weet niet zeker of dit niet ilegaal is.. zover ik weet niet :roll:...

je kan iemand er een .torrent bestand van laten maken... het bestand word dan verkleind tot een paar KB, je kan dat bestand dan uitpakken met Azureus.... Ik heb het ergens gelezen dus ik weet niet hoe dit werkt verder...

Die manier van torrent is niet illegaal :)

Je kunt torrent bestanden maken met BitComet

Geplaatst:
Herinstalleer SA gewoon..

Inderdaad, desnoods in een andere directory, dan kun je naderhand heel eenvoudig de betreffende files naar de originele installatie folder slepen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...