Crappy-Apple Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 IK wit met een GROOT probleem mijn pc heeft een virus en asls ik mijn pc opzet dan staan er geen icoons en ik kan niets open behalve internet hoe kan ik hem maaken ??? Reageren
Samurai Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Download een goede virusscanner zoals hitman. Laat hem scannen en verwijder alle virussen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Kan je ook in het startmenu komen? Zoja, dan systeemherstel doen. Zonee, dan opstarten in veilige modus en scanner eroverheen knallen.. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Windows opnieuw instaleren. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Als je virus eraf is, zal ik als ik jou was Norton Antivirus kopen. Dat kost veel geld, maar dan ben je eigenlijk ook overal tegen beschermd. En dan heb je deze problemen ook niet meer.. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 ik heb al gecand met avg en hij kan het virus niet verzijderen en ik kan op menu start en systee;herstel maar za ;oet ik dan doe ? Reageren
Grove St. Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Praat eerst eens ABN, je kan systemherstel alleen gebruiken als je een keer het hebt geactiveerd... alle gegevens na die tijd gaan verloren. Of was dat wat anders Reageren
RonaldVC Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Daar maak ik uit op dat je dus nog wel in het startmenu kan komen. Druk op start, ga naar configuratiescherm, ga naar software. kies voor systeemherstel, aan de linkerkant zie je knoppen, kies dan voor de onderste optie. Kies dan voor een compleet systeemherstel, en dan een datum intoetsen van voor dat het virus erop stond. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Weet je misschien hoe het virus heet, dan kan ik je zeker wel helpen. Reageren
Kraay Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Als een virusscan het virus niet kan vinden, hoe weet je dan dat het een virus is? Misschien is het wel iets anders. Reageren
Johan O. Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Als een virusscan het virus niet kan vinden, hoe weet je dan dat het een virus is? Misschien is het wel iets anders. goed punt, misschien is het wel een Grote Bug in Windows ? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 omdat de viruscan de virus niet kan verwijderen maar ik ga hem naar de pc winkel brenge voor hem te hertellen voor ik hem nog kappot maak Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Doe je Windows XP cd in de speler en laat hem opnieuw opstarten. Dan zal je pc via de cd booten (opstarten) en dan kan je hem herinstalleren.. Dat scheelt je een trip naar de winkel want daar zullen ze waarschijnlijk hetzelfde doen.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.