Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Foto Contest

Geleid door Ikkes

We hebben toestemming gekregen van Ewoud om deze te houden.

In deze contest is het de bedoeling om te strijden met zelfgemaakte foto's van verschillende onderwerpen.

De foto moeten worden gestuurd naar Ikkes.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ronde 1

In deze ronde is het de bedoeling dat de foto's met het onderwerp natuur gemaakt worden. Je moet deze foto zelfmaken of zelfgemaakt hebben.

Als je er een heb dan:

Stuur je deze naar Ikkes of ICK ter name van:

Foto Contest.

Zo moet je PB eruit zien:

[b]Naam maker:[/b]
[b]Beschrijving:[/b]
[b]Foto:[/b]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog enkele regels:

- Alleen zelfgemaakte foto's.

- 1 foto per persoon.

- De foto mag eerder gemaakt zijn!

Inleveren kan tot: 31 februari!

Voor vragen zie vragen topic!

Hier Niet Posten

Bewerkt: door Ikkes

Helaas zijn er nog geen inzendingen...Heb je nog een foto stuur deze op naar mij of Ice Cold Killa!

Ps. Zou een mod dit topic willen pinnen?

>>> Door GTA-Sheep: Ja hoor.....<<<

>>> Door .Levi.: Moved to Graphics-Battles & Contests<<<

Deelnemers Ronde 1

Naam maker: Edic a.k.a X-TX

Beschrijving: Open Heaven

Foto: Klik

Naam maker: XboxGta

Beschrijving: Strandje op de Ourthe

Foto:

foto2ve1ed.th.jpg

Naam maker: Jowx

Beschrijving: Forest Sunshine

Foto:

forestsunshine3mo.th.jpg

Naam maker: congo

Beschrijving: deze foto is genomen in rouveen op een zaterdag ochtend

toen de zon net op kwam je ziet ook de kerk toren

foto: Klik

<> Door Ikkes: Deze foto is verkleint door de beperkte toegestane groote dus hij is iets vervormd.<>

Naam maker: Ikkes

Beschrijving: Zonsopgang bij Kolding, Denemarken.

foto:

zomerkamp1192pa.th.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst:

Het stemmen is begonnen

Wat kan je nu nog tegenhouden. Pak dat toetsenbord en stem! :klap:

Ikkes

• 2 weken later...

Uitslag ronde 1!

Met 9 punten op de laatste plaats: XboxGta

Met 10 punten op de 4e plek: Jowx

Met 18 punten en 1e finalist: Congo

Met 25 punten als 2e geinidigd: Ikkes

De winnaar met 37 punten: X-TX

Groen = Door!

rood = Afgevallen

Ik wil Jowx en XboxGta bedanken voor hun deelname, jullie waren goede kandidaten!

Finale!

Deze ronde staat in het teken van Gebouwen.

Dus duik in je archief of pak je camera en ga de straat op.

Je mag 1 foto inleveren!

De foto's zijn:

X-TX:

Klik

Ikkes

Klik

Congo

Klik

Inleveren kan tot 15 april!

• 4 weken later...
Geplaatst:

De Uitslag!

Met 1 stem als 3e van de contest geïndigd: Congo[/font]

Met 2 stemmen als 2e van de contest geïndigd: Ikkes[/font]

met 6 stemmen de overduidelijke winnaar: XTX[/font]

Felicitaties zijn toegestaan!

Geplaatst:
De Uitslag!

Met 1 stem als 3e van de contest geïndigd: Congo[/font]

Met 2 stemmen als 2e van de contest geïndigd: Ikkes[/font]

met 6 stemmen de overduidelijke winnaar: XTX[/font]

Felicitaties zijn toegestaan!

X-TX! Jongen, van harte! Ik vond die zo mooi! Je bent een natuurtalent,dat mogen we wel zeggen.

Geplaatst:

Ik kom later wel met serie foto's van extreme sporten zodra ik even paar goede mensen kan vinden, ik doe zelf de bmx dingen en ik heb zeer goede bmx-er uit Arnhem zien te regelen. Maar dat komt pas in de zomervakantie want dan hebben we genoeg tijd i.v.m. school en nu de laatste weken zijn begonnen moet mijn rapport goed zijn want ik kan blijven zitten met mijn ene 1 voor Bio.

Bedankt voor mensen die op mij hebben gestemd. Ik kreeg echt toevallig vandaag van een vrouw dat als sinds 1975 (volgens mij) in Veenendaal woont dat het geen kerk was, maar een fabriek. Van welke bedrijf weet ik niet meer maar die bestaat nog steeds. Die vrouw is nu 70, en heeft mij hoop verteld over Veenendaal in de voorgaande jaren. Er waren meer fabrieken maar daar staan nu huizen. Het gebouw die je op mijn foto dus ziet is dus al heel oud.

Komt er trouwens geen 3e ronde? Normaal heb je 1, 2 en 3...

Geplaatst:
Ik kom later wel met serie foto's van extreme sporten zodra ik even paar goede mensen kan vinden, ik doe zelf de bmx dingen en ik heb zeer goede bmx-er uit Arnhem zien te regelen. Maar dat komt pas in de zomervakantie want dan hebben we genoeg tijd i.v.m. school en nu de laatste weken zijn begonnen moet mijn rapport goed zijn want ik kan blijven zitten met mijn ene 1 voor Bio.

Bedankt voor mensen die op mij hebben gestemd. Ik kreeg echt toevallig vandaag van een vrouw dat als sinds 1975 (volgens mij) in Veenendaal woont dat het geen kerk was, maar een fabriek. Van welke bedrijf weet ik niet meer maar die bestaat nog steeds. Die vrouw is nu 70, en heeft mij hoop verteld over Veenendaal in de voorgaande jaren. Er waren meer fabrieken maar daar staan nu huizen. Het gebouw die je op mijn foto dus ziet is dus al heel oud.

Komt er trouwens geen 3e ronde? Normaal heb je 1, 2 en 3...

Nee,

Omdat er "maar" 5 deelnemers waren is het een beetje overkill om 3 ronde's te doen. Daarom heb ik besloten 1 ronde te doen. Het komt dus door de relatieve weinige aandacht voor zoiets.

Ikkes.

Ps. Gefeliciteerd ;) .

Geplaatst:

Prachtige foto's jongens. Ook de top3 van de foto-contest krijgen punten voor in de ranking.

XTX: 3 punten.

Ikkes: 2 punten.

Congo: 1 punt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...