W1ckeD Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Hoi. Ik zit nu bij deze missie. Maar op WikiGTA staat dat je het beste armor kunt hebben. Nou ik opzoek naar armor maar. Ik kan geen armor kopen en geen armor vinden op de vind plekker die staan aan gegeven. Iemand enig idee hoe ik nu aan armor kom? Groet W1ckeD Reageren
VforV Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Normaal kan je toch armor kopen in de Ammunation shop? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik kan geen armor kopen.. Reageren
Svenie Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) weet je het huis van asuka zijn in gta 3 daar rechtover bij een zwembadje ligt een armor bij een deur Bewerkt: 10 februari 2006 door svenie Reageren
W1ckeD Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Staat die ook op de armor kaart? Want nergens vind ik armor die staat op de armor kaart @ WikiGTA. De armors liggen er gewoon niet en ik zoek alles af. Reageren
Svenie Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 kijk toch nog maar eens goed ik weet zeket dat er daar 1 ligt en ik vind dat zelf het makelijkst te vinden Reageren
W1ckeD Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Kan je het misschien op de map aangeven? Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ga gewoon naar Salvatore's mansion. Rechttegenover heb je een grassig gebied met enkele bankjes. Als je verder gaat kom je een soort van daken tegen waar je over moet, het zijn eerder een soort verhogingen. Net achter de 2de verhoging, langs de rechterkant zou er een armor moeten liggen op het dak van een garage... Reageren
W1ckeD Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Super! Bedankt Dizzee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.