Bveb Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Ik las eens op dit forum dat iemand in de zee viel (in ieder geval water) en zo op de zeebodem kon lopen. Hoe kan dit en hoe kan ik dit ook doen?
MrKooKie Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Is gewoon een bug, en je kan het doen door geluk te hebben dat je een 'bug' tegenkomt.
Schno009 Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 als je het op de pc hebt, kun je met de water level costumizer het water level zo laag zetten dat er geen water is of zo hoog dat je gewoon onder water bent, maar het spel zich dan gedraagt als normaal gebruik -1000 voor geen water gebruik 40 voor heel hoog water ps. als je te diep gaat, of het waterlevel is te hoog dan kun je niets meer zien omdat je dan te diep bent linkje
Piet-Herr Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik las eens op dit forum dat iemand in de zee viel (in ieder geval water) en zo op de zeebodem kon lopen. Hoe kan dit en hoe kan ik dit ook doen? Dat had ik ook in dat stuwmeer, ik weet alleen niet meer hoe, want het is al meer dan een jaar geleden.
Giorgo Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Je kan op de bodem lopen zonder Mods/Cheats. Het is via een Glitch maar ik weet het echt niet meer. Ik dacht dat het ging via 2 player mode en dan de ene in het water en je kan op de bodem dan kan je zelfs rijden met een auto en schieten op de bodem. Maar met de Zoekfunctie vind je hier wel meer over.
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik heb 1 mogelijkheid: ga met zijn tweeen een multyplayer (GEEN RAMPAGE!!!!!)starten en pak een voertuig... degene die het eerst onderwater wil lopen moet in het voertuig zitten,de ander moet DAT voertuig stelen... de ander word eruit gegooit en voila je kan onderwater lopen. (getest op de seesparrow)
Follow Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 ik heb 1 mogelijkheid:ga met zijn tweeen een multyplayer (GEEN RAMPAGE!!!!!)starten en pak een voertuig... degene die het eerst onderwater wil lopen moet in het voertuig zitten,de ander moet DAT voertuig stelen... de ander word eruit gegooit en voila je kan onderwater lopen. (getest op de seesparrow) Ja, dat had ik op Xbox, en trouwens, ik vond het niet lollig
Moonbeam Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Kun je niet gewoon weer naar de oppervlakte wandelen dan?
Dago58x Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Wat is dAt eigenlijk voor bedoeld ik snap er eigenlijk niks van
daniel boeykens Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 (bewerkt) bij de multiplayer mode stapte ik in een water helikopter (weet naam niet meer) en mijn broer wou er ook in maar hij trok mij uit de helikopter en toen kon ik op de bodem lopen en schieten vet raar Bewerkt: 1 maart 2006 door daniel boeykens
Ice Banana Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 ooit al gedacht aan bug? ps:nice try keep up good work!
Moonbeam Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Wat is dAt eigenlijk voor bedoeld ik snap er eigenlijk niks van Of je niet gewoon naar de kust kan wandelen en weer boven water komen als op de bodem staat
Scooter Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 dat klopt idd.. wat daniel boeykens zegt.. ik heb ook SA op de ps2.. en dat heb ik regelmatig als ik multiplayer doe met kameraden... als we bijv. in het water gereden zijn in de desert.. daar vlakbij het benzine station heb je een brug.. aan de overkant op het water staat een watervliegtuigje.. en als we allebij aan de zelfde kant zwemmen en de 1 heeft al op (driehoekje) instappen gedrukt en de ander wat later sleurt de 1 soms de ander het vliegtuig uit.. je komt dan op de bodem terecht en daar kan je gewoon lopen etc. volgens mij ben je dan ook heel klein....weet ik niet zeker maar zo leek het tenminste.. je kan dan niets meer doen want er valt niet te bleeven op de bodem.. je kan ook niet in je eentje een beetje rondlopen of naar een strandje toe lopen want als je dan te ver van elkaar weg bent,, eindigt het spel... gewoon een soort glitch of bug..
RogierS. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Als je op de pc hebt, moet je de code "ripazha" gebruiken (auto's kunnen vliegen) en de code "cvwkxam" (oneindig zuurstof). Je kan dan als je auto in 't water komt gewoon rijden, alleen is dat "niezzosnel". Mocht je een console hebben gewoon de codes van hierboven daarvoor opzoeken
coz Geplaatst: 17 maart 2006 Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 Ik las eens op dit forum dat iemand in de zee viel (in ieder geval water) en zo op de zeebodem kon lopen. Hoe kan dit en hoe kan ik dit ook doen? heel simpel |gta wereld (=bluesky) | | land |\___/ \______ . . . _ _ _ _ zeespiegel |wereld (=bluehell).\ |grond=nietbestaand\ ________bodem=ookland \________________________________ het is een computerprogramma met een 3d wereld erin als je met een 3d voorwerp gaat werken heb je te maken met de buitenkant en de binnenkant .. je zal zien dat er zelden objecten zijn met een inhoud ... alle grond die er is die is alleen zichtbaar van de bovenkant de grond loopt door onder de zeespiegel .. die zeespiegel is ook een object .. en onderwater zijn ook je komt alleen onderwater als je door de zeespiegel het water ingaat .. als je dus een plek vind waar de landlaag niet goed aansluit op de zeespiegellaag en dus ook niet op de waterlaag .. dan kun je lopen op de zeebodem ..
Recommended Posts