Jump to content

geen water

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had dat ook een keer gehad dat was met 2player mode op de ps2

• 3 weken later...
Geplaatst:

van waar de landlaag niet goed aansluit heb ik al geprobeert maar is mij niet gelukt, en de andere manier die ik ken is (zoals iedereen al zei) daar oostelijk van las venturas multiplayer starten (op ps2 (en xbox?)is dat dan) daar in het 'meer' als je het zo zou kunnen noemen waar die dam ook is, aan de kant waar het water laag staat volgens mij, daar staat ergens een helicopter (seasparrow?) of was het nu een watervliegtuig?:s in ieder geval, de ene persoon gaat in het voertuig en de andere gaat er 'bij' inzitten, maar dan aan dezelfde kant als de eerste speler zit, bij een normale wagen zou je speler dan rondlopen en langs de andere kant instappen maar hier sleurt hij de inzittende uit het vliegtuig/helicopter en die speler zal dan op de bodem verschijnen, maar ik vind het persoonlijk helemaal niet grappig door die vervelende distance limit waardoor je niet te ver uit elkaar mag lopen of je spel eindigt + het is verdomd moeilijk om dan terug boven het water te komen omdat je dan inderdaad op de 1 of andere manier naar boven moet geraken en de zeespiegel aan te raken, dan zwem je terug normaal

-heb ik dat allemaal getypt? :cab: lol ik moest mij wel zwaar verveeld hebben 4 minuten geleden -

Geplaatst:

eyz,

steven4ever, Welkom op het forum :cya:

Ontopic: dit was al eerder verteld in de vorige posts,

lees volgende keer even het hele topic zodat je geen overbodige informatie post ok? ;)

iedereen wist dit namelijk al, en wisten ze het niet, dan konden ze dat terug lezen in de vorige pagina.

let er volgende keer even op wat je in je post zet, niet al eerder is verteld ok? anders voeg je ook geen verdere waarde aan het topic toe. ;)

grtz, Cesar SA

• 4 weken later...
Geplaatst:
ik had dat ook een keer gehad dat was met 2player mode op de ps2

bij mij gebeurde het ook in 2p mode

ik wou in een waterheli stappen maar viel in het water en lande op de bodem maar ik vrij kon schieten en lopen, best wel raar

Geplaatst:
bij mij gebeurde het ook in 2p mode

ik wou in een waterheli stappen maar viel in het water en lande op de bodem maar ik vrij kon schieten en lopen, best wel raar

Jep, ik heb dat ook al wel vaker meegemaakt, dat zijn gewoon bugs, ook gebeurde het bij mij een keer bij 2 Player op de PS2, ik stond met het andere mannetje in de kajuit van een boot, en ik drukte op L1 zodat ze elkaar gingen zoenen. :puh: Daarna stond speler 2 zomaar op de bodem van de oceaan! Hij kon alles doen wat je normaal ook kan doen op het vaste land. ;)

Maar goed, moest je daarvoor om dat te melden per se een topic bumpen? ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...