Svenie Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Het viel mij op, dat er nog geen Gta Advance Quiz is, dus daarom dit topic. Even de regels op een rijtje: Maximaal 3 posts per persoon per dag. Je kan pas een vraag stellen nadat je eerst het goede antwoord hebt gegeven op de vraag die op dat moment gesteld is. Geef alleen een antwoord als je ook van plan bent om een nieuwe vraag te stellen. Diegene die de vraag gesteld heeft dient dit te bevestigen door het antwoord goed te keuren. Het beoordelen van de antwoorden dient op korte termijn (maximaal 4 dagen) te gebeuren. Ok, ik begin: Wie heeft een oogje op de hoofdrolspeler ? Reageren
need my speed Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Asuka...'Kom mee, kom in m'n bed liggen.' 'Nee, ik wil dat je uit zoekt wie Vinnie heeft vermoord.' Reageren
Svenie Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Asuka...'Kom mee, kom in m'n bed liggen.' 'Nee, ik wil dat je uit zoekt wie Vinnie heeft vermoord.' Inderdaad het is Asuka, jij bent NMS. Bewerkt: 14 juli 2006 door Svenie Reageren
need my speed Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Zo, zo... Op een gegeven moment word ??? opgeblazen in z'n auto, ik neem aan dat 8-Ball ??? lijk in een andere auto heeft gelegd, maar wat is er bijzonder aan die auto? Vul de ??? in, en geef antwoord op de vraag. Bewerkt: 10 februari 2006 door need my speed Reageren
Svenie Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) ???= Vinnie. Het antwoord op de vraag: Al het geld lag in die wagen, Vinnie en jij wouden namelijk vluchten uit Liberty City. Maar over welke wagen heb je het eigenlijk, de opgeblazen of die van 8 ball ? Bewerkt: 14 juli 2006 door Svenie Reageren
need my speed Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 In de missie waar in jij en Vinnie uit Liberty City willen vluchten (en waar Vinnie's wagen dus ontploft), 8-Ball neemt dan contact met je op, en dan kan je voor hem werken. Je moet dan op een gegeven moment voor hem de auto waar Vinnie in ligt crushen bij de car crusher. Maar 8-Ball heeft Vinnie's lijk in een andere auto gelegd dan de auto die je zag tijdens de missie waar in Vinnie ontploft. Nu is mijn vraag: Wat is er bijzonder aan de auto waar 8-Ball Vinnie's lijk heeft neer gelegd (dus niet de auto waar in Vinnie is ontploft)? Reageren
Svenie Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) In het Engels stond er: It'd be fitting if you buried him in it. Wat het in het Nederlands wil zeggen, weet ik niet. Bewerkt: 14 juli 2006 door Svenie Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Jongens, hartstikke leuk topic, en prima ook dat jullie er boven zetten 2 posten per persoon per dag. En vervolgens zetten jullie er allebei 3 op de klok. Graag die 2 per dag aanhouden, anders moet deze helaas weer op slot Edit: @Samuarai: ja, de vragensteller mag vaker, maar dat maakte in dit geval niets uit, omdat er hierboven steeds antwoord werd gegeven op de vorige vraag. Dus om en om....dan gaat dat natuurlijk niet op. Dus je vergist je maar een beetje[/font] Reageren
Samurai Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Jongens, hartstikke leuk topic, en prima ook dat jullie er boven zetten 2 posten per persoon per dag. En vervolgens zetten jullie er allebei 3 op de klok. Graag die 2 per dag aanhouden, anders moet deze helaas weer op slot Erm. Degene die de vraag heeft gesteld mag toch wel meer antwoorden? Of vergis ik me weer? [/font] Reageren
Svenie Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) Sorry dat ik hier een beetje Bump, maar ik wil niet dat dit topic verloren gaat ,dus haal ik het nog even naar boven. Ik hoop dat jullie het begrijpen. NMS moet trouwens mijn antwoord nog bekijken. Bewerkt: 14 juli 2006 door Svenie Reageren
need my speed Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Het is fout. het antwoord was: De kleur komt voorderest in het spel nooit voor, het is namelijk een aparte soort rood. Maar i kdoe wel een nieuwe vraag, een strikvraag, hoe heet de zoon van Vinnie? Reageren
Svenie Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Heeft hij dan een zoon ? Volgens mij niet. ja het is dan ook een strikvraag Met NMS weet je maar nooit. Bewerkt: 14 juli 2006 door Svenie Reageren
Advancegta Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Heeft hij dan een zoon ?Volgens mij niet. ja het is dan ook een strikvraag Reageren
Svenie Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 *BUMP* Ik weet 100% zeker dat mijn antwoord juist is, dus stel ik de volgende vraag. De volgende vraag: Hoe kom je in contact met King Courtney ? Reageren
VforV Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 Ik ga een gokje wagen... Je moet voor hem racen in de missie "Race To Run". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.