saboy Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 kan je gta san andreas via ne site downlauwden (of hoe dat ook geschreven wordt)????? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) In de Forum-regels staat dat we op dit forum niet aan Warez Request doen: Niet vragen naar illegale downloads, of illegale downloadlinks plaatsen. Ik kan je dus niet verder helpen... O ja, toch wel: Koop het originele spel: Het is zeker een aanrader... Bewerkt: 10 februari 2006 door NandroDavids Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Zoals Nandrodavids zei het is illegaal. Maar als je nog geen andere gta's hebt kan je even op www.rockstargames/classics zien daar zijn GTA 1 en 2 gratis (legaal te downloaden) Reageren
saboy Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 bedankt maar wat bedoelen ze met zip???? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 bedankt maar wat bedoelen ze met zip???? Zip is een ingepakt bestand. Als je het bestand in pakt is het kleiner geworden en kun je het gemakkelijker downloaden. Gaat ook wat sneller, anders moet je bijvoorbeeld 100mb downloaden, nu maar 65mb. Tijdwinst . Snapje? Reageren
Dynamic Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Jij bent niet een slimme maar ik doe helpen met gerust Als je de legale Classieke wil downloaden heb je WINRAR nodig en gta Sanandreas downloaden is iligaal de andere ook behalve 1,2 En in de winkel is die niet zoduur hoor..€50 0f €60 en het voordeel is MTA SA is gratis.. Verder veel plezier op de Gtaforum Greetz GIO Doei! [/font] Bewerkt: 10 februari 2006 door Giovanni_bono Reageren
saboy Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 maar mta sa is da gene mod van gta san andreas??? zo niet waar kan ik mta sa dan downlauden(of hoe je et ook schrijft)??? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 MTA betekent Multi Theft Auto. Dit is niet echt een mod, maar meer een soort uitbreiding van San Andreas. Als je MTA wilt spelen, heb je dus San Andreas nodig. MTA kun je >hier< downloaden. Met MTA kun je online tegen anderen racen. Als het goed is komt er later ook nog een Deathmatch-versie van MTA. Mocht je verder nog problemen of vragen hebben met/over MTA, neem dan eens een kijkje in het MTA-gedeelte van dit forum. Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Jij bent niet een slimmemaar ik doe helpen met gerust Als je de legale Classieke wil downloaden heb je WINRAR nodig en gta Sanandreas downloaden is iligaal de andere ook behalve 1,2 En in de winkel is die niet zoduur hoor..€50 0f €60 en het voordeel is MTA SA is gratis.. Verder veel plezier op de Gtaforum Greetz GIO Doei! [/font] Neen hoor Het spel kost ondertussen nog maar €30 of €25 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik heb hem gekocht voor €30,- bij Intertoys, wat belachelijk goedkoop is voor een topgame als GTA: San Andreas. Reageren
saboy Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 is gta san andreas echt niet legaal te downlouden??? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 is gta san andreas echt niet legaal te downlouden???Nee, ga gewoon naar de speelgoed winkel en koop hem, de prijs zal tussen de 20 en 30 euro liggen, dat valt wel mee dus...Lijkt me toch redelijk logisch dat je het spel niet zomaar gratis legaal kan downloaden... Reageren
saboy Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 jammer. en kmag et noe kopen ook voor den pc Reageren
De Huib Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 waarom zou je t nie mogen kopen? Reageren
killerfragger Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 ik denk dat ze uoders hem de jong vind? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.