kadee Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 hoi iedereen kan iemand mij helpen ? het lukt mij nooit om auto's die ik heb gedownload in mijn spel te plaatsen . zou mij iemand kunnen uitleggen goe het moet en kan je mij zeggen welke auto ik het er best gebruik zeg gewoon een auto van deze site den ?? dank u Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Je moet ze Replacen. (zie hier meer over in. Master Tut. list) een korte uitleg: *Download spooky's IMG Tool (te downloaden op www.gtagames.nl) *Als het goed is, staat in de Readme van het object WAT je precies moet vervangen. (lees dat even na) *Open de GTA3.IMG met Spooky's IMG-tool *Zoek de DFF -en TXD van het object op. *Verwijder ze allebei. *Voeg de TXD -en DFF van het nieuwe object toe. *Als het goed is, dan moet ie het nu doen, anders vraag je het me wel even. Extra: Je kan ze Replacen, maar als het de kans is groot dat ie het niet doet (vanwege de grote) SSX-Breaker........... Bewerkt: 12 februari 2006 door SSX-Breaker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.