Jump to content

End of the Line

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey als sweet aan die brandweerauto hangt en dan valt hij in je auto hoelang moet je dan nog achter die brandweerauto rijden want de auto van sweet gaat steeds kapot.

Geplaatst:

Dan veranderen jullie twee van plaats, dan moete gewoon zoveel mogelijk van de brommer schieten en op de motorkap of de flik die schiet op u neerknallen, dan haaldet wel

Geplaatst:
Hey als sweet aan die brandweerauto hangt en dan valt hij in je auto hoelang moet je dan nog achter die brandweerauto rijden want de auto van sweet gaat steeds kapot.

de brandweerwagen rijd tot grove street met een hele omweg maarja.tenpeny rijdt over de brug van ganton verliest de controle over zijn stuur en valt van de brug jou hood binnen dan heb je de missie gehaald :)

Geplaatst:

Ik ben nu al een week bezig met deze missie en ik rij elke keer te ver weg of te dicht bij

Hoever moet je van die brandweer afrijden zo dat je sweet opvangt?

Geplaatst:
Ik ben nu al een week bezig met deze missie en ik rij elke keer te ver weg of te dicht bij

Hoever moet je van die brandweer afrijden zo dat je sweet opvangt?

Je moet er met je moterkap onder gaan rijden, zodat Sweet zich op de moterkap kan laten vallen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...