Big-Smoke Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Hey als sweet aan die brandweerauto hangt en dan valt hij in je auto hoelang moet je dan nog achter die brandweerauto rijden want de auto van sweet gaat steeds kapot. Reageren
Axon Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Dan veranderen jullie twee van plaats, dan moete gewoon zoveel mogelijk van de brommer schieten en op de motorkap of de flik die schiet op u neerknallen, dan haaldet wel Reageren
Svenie Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Hey als sweet aan die brandweerauto hangt en dan valt hij in je auto hoelang moet je dan nog achter die brandweerauto rijden want de auto van sweet gaat steeds kapot. de brandweerwagen rijd tot grove street met een hele omweg maarja.tenpeny rijdt over de brug van ganton verliest de controle over zijn stuur en valt van de brug jou hood binnen dan heb je de missie gehaald Reageren
philthechill Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik ben nu al een week bezig met deze missie en ik rij elke keer te ver weg of te dicht bij Hoever moet je van die brandweer afrijden zo dat je sweet opvangt? Reageren
Bling Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik ben nu al een week bezig met deze missie en ik rij elke keer te ver weg of te dicht bijHoever moet je van die brandweer afrijden zo dat je sweet opvangt? Je moet er met je moterkap onder gaan rijden, zodat Sweet zich op de moterkap kan laten vallen. Reageren
philthechill Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 ok, ga ik dat is proberen. Reageren
Talietje Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 ga anders is naar WikiGTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.