godsong Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Als ik GTA:sa(mta), wolfeinstein:ET dan gaat me PC een heel gek geluid maken, het lijkt op het geluid dat er een CD gelezen word, maar dan is de toon vele malen hoger Ik heb een ATI X800 dus hij moet het aankunnen. Ik dacht mischien zelf dat het komt omdat me moederbord niet goed genoeg word gekoeld? Reageren
ikt Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Je CPU maakt die lawaai. Druk op het vlaggetje op je toetsenbord, doe CTRL+ALT+DEL, kijk bij prestaties. Als je CPU op 100% draait moet je een paar programmas afsluiten. (Jij hebt het zelfde probleem net zoals mij maar mijn PC loopt niet vast....Raar...) Reageren
Gunslinger Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Als ik GTA:sa(mta), wolfeinstein:ET dan gaat me PC een heel gek geluid maken, het lijkt op het geluid dat er een CD gelezen word, maar dan is de toon vele malen hogerIk heb een ATI X800 dus hij moet het aankunnen. Ik dacht mischien zelf dat het komt omdat me moederbord niet goed genoeg word gekoeld? Waarschijnlijk raakt je CPU (processor) overhit. Waarom hij dat alleen bij spellen doet, is omdat hij dan meer te doen heeft. Je kunt -zoals ikt al zei- wat programma's sluiten, zoals je virusscanner. Maar waarschijnlijk loopt je computer dan nog steeds vast. Het beste is om met Everest Ultimate Edition de temperatuur van je CPU te bekijken als je de computer net opgestart hebt. Daarna kijk je nog een keer na een paar minuten San Andreas spelen (voordat je computer vastloopt). Is de temperatuur een stuk hoger? Dan zou je de cooling is na moeten (laten) kijken en misschien (laten) vervangen. Dat kost niet veel, met een beetje computerkennis zou je het zelf kunnen doen, dan hoef je alleen een nieuwe ventilator te betalen. Bewerkt: 11 februari 2006 door Gunslinger Reageren
ikt Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Dat van die ventilator is de beste oplossing. @ (hiervoor post ik eigenlijk) godsong:brand jij vaak cd's? (films) Maakt hij dan ook een hoog geluid? Die van mij vaak wel, decoderen weet je . Reageren
godsong Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ik heb een nieuwe moederbord gekocht en het is weg:) bedankt allemaal, deze kan dicht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.