Jump to content

[ERROR] EA AccessViolation

Recommended Posts

Geplaatst:

Welkom in dit topic.

Ik krijg iedere keer een error EA Access Violation. Dat is meestal als ik CS: Source ga spelen en als ik het spel afsluit. Ik heb er verder niet ontzettend veel last van, maar het is toch wel vervelend. Het is geen virus oid, want alles werkt nog perfect.

Help me alstublieft.

Geplaatst:

Zelf weet ik het niet, maar internet wel. Ik heb even voor je gezocht. Ik had iemand gevonden die het zelfde probleem had met C&C.

Zo loste hij het op, je moet we leven thuis zijn in de Engelse taal maar dat zal wel geen probleem zijn.

Last error:

Exception is access violation

1.Updated my BIOS with the latest realse ver. 1012 (Asus just released this on Thursday and it dealt specifically with the MCH Memory Initialization Reference Code. This alone may resolve the serrious error message)

2.AGP Aperture 128

3.Disabled Fast Write feature in ATI Control Panel. Transfer rate stayed at 8X.(There is no option from what I can see in the BIOS to modify the transfer rate of AGP. If someone finds it, please let me know).

4.Display resolution: 1024x768, 32 bit color, 85Hz

5.In game graphics settings: Low, resolution set for 1024x768, game speed 40 or less (I will be testing Medium, and high graphic setting as well as other in game resolutions and game speeds).

Note: Game still lags when map is full and the bots are set to Hard Armies, but not nearly as bad as it was before the crash. Again, this is what worked for me and the BIOS upgrade which addresses the way the motherboard handles the memory could be the lone solution for many. Sorry I couldn't give a better test result. I should have tried the BIOS upgrade first. The Fast Write disabled is also critical. Enjoy!

Bron: http://www.hardwareanalysis.com/content/topic/15623/ (Kun je zelf nog even kijken)

Hopelijk heb je het er wat aan, dat het niet wat onzin is. :$

Geplaatst:

Maar in jou beschrijving staat iets over een ATI kaart.

En we weten niet zeker of Arjen een ATI of Nvidia kaart heeft.

Arjen kan je misschien een screenshot er van maken?

Geplaatst:

Bedankt dat je voor me zocht Matthijs, ik had zelf ook al gezocht, maar je hebt iets verkeerds opgezocht. Dit is niet de error die ik bedoel.

En als ik dat zo lees, betekent dat ik alles Low moet zetten en mijn CD Drive uit moet zetten. Geen denken aan en als het daar aan zou liggen zou het erg raar zijn. Dat hoor je bij spellen te doen die een cd beveiliging hebben (King Kong bv.), ik heb CS:Source legaal en als ik Source op start, krijg ik die error. Ik kan wel gewoon spelen, maar het is vervelend.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...