gangster28 Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Hey Ik heb een vraag waar aan kan het liggen dat we als we gebeld worden geen internet verbinding meer hebben? Reageren
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Wij hadden ook internet via de telefoonkabel. Dus als er gebeld word dan moest het internet eruit. Dus ik denk dat het aan de manier van internet ontvangen ligt Thuis hadden wij daarom maar Internet via de kabel genomen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 HeyIk heb een vraag waar aan kan het liggen dat we als we gebeld worden geen internet verbinding meer hebben? Waarschijnlijk internet jij via de telefoonlijn. Als je dan belt moet je de kabel in de telefoon steken daardoor doet hij het niet. Als je ISDN hebt kun je gelijk internetten en bellen tegelijk. Vraag eens aan je ouders of jullie dat hebben. Internet gaat dan meteen een een stukje sneller. Misschien kun je eens informeren thuis, dat je kabel/asdl kun hebben. Het is snel en handig, je kan het heel goedkoop krijgen maar ook redelijk duur. Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Nou wij hebben wel adsl maar die zit volgens mij gewoon via de kabel. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Tja, als je niet gebeld kan worden terwijl je aan het internetten bent, ben je toch echt via één lijn bezig. Dat kan niet anders... Vraag even specifiek na wat jullie thuis hebben, dan wordt het wat makkelijker... Reageren
Gunslinger Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Het is waar dat je bij ISDN meerdere lijnen krijgt. Zo hebben wij thuis bij onze ISDN verbinding vier lijnen gekregen. Dat is dus genoeg voor 3 telefoongesprekken + internet. Zoals al eerder is opgemerkt in dit topic, is het ook mogelijk om kabel of ADSL te nemen. Eigenlijk is dat ook raadzaam, aangezien ISDN echt begint te verdwijnen. De belangrijkste voordelen van kabel en ADSL in vergelijking met ISDN zijn: *Kabel of ADSL is sneller *Kabel of ADSL wordt niet in rekening gebracht per minuut, maar er wordt een vast bedrag betaald per maand. Dit kan 15 euro zijn (langzaam), maar ook 60 euro (erg snel). Als je veel internet, is ISDN erg duur. Misschien is het dus wel een goed idee om van ISDN/inbelverbinding af te stappen. Bewerkt: 11 februari 2006 door Gunslinger Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Maar kan het niet zijn dat het verkeerd aan gesloten is? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Maar kan het niet zijn dat het verkeerd aan gesloten is? Als er maar 1 lijn is, valt er niet veel aan te doen. Dan maken je telefoon en computer gewoon gebruik van dezelfde verbinding. Dan heeft het niets te maken met een verkeerde aansluiting, of iets dergelijks. Als je twee of meer lijnen hebt, is het natuurlijk verstandig om je computer aan te sluiten op een aparte lijn, zodat je verbinding niet uitvalt als er gebelt wordt. Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Maar kan het niet zijn dat het verkeerd aan gesloten is? Als er maar 1 lijn is, valt er niet veel aan te doen. Dan maken je telefoon en computer gewoon gebruik van dezelfde verbinding. Dan heeft het niets te maken met een verkeerde aansluiting, of iets dergelijks. Als je twee of meer lijnen hebt, is het natuurlijk verstandig om je computer aan te sluiten op een aparte lijn, zodat je verbinding niet uitvalt als er gebelt wordt. Okee en hoe kan ik er achterkomen hoeveel ik er heb? Reageren
Quatroking Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 neem gewoon een splitter, dan heb je geen 1 probleem meer. (tenminste bij mij thuis hebben we zolang we ADSL hebben een splitter om het te verdelen en dat gaf nooit problemen) Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Bedankt gister heeft mijn broer het gefixt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.