IntraneX Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) heb gta sa opnieuw geinstaleerd , en als ik speel dan zijn al de voetgangers wit , zwart of grijs .. , (heb al van dit probleem gehoord ma vind de oplossing nerges ) een paar maand gelede had ik dit spel ook al eens geinstaleerd en toen had ik dit probleem niet ? iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen ? kheb echt al alles geprobeerd , gepatchd , laatste nieuwe drivers geinstaleerd , directX9.0c ,net framework geinstaleerd , enz .. Ps/ heeft er iemand goede tweaks voor meer fps te krijgen ? :$ Screeni's van me probleem : http://img157.imageshack.us/img157/4259/gt...030549646zq.jpg http://img427.imageshack.us/img427/4425/gt...030552969dl.jpg Bewerkt: 11 februari 2006 door IntraneX Reageren
X-TX Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik zie gewoon zwart Is toch normaal als mensen in het donker staan. Reageren
RobbertR Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Waarschijnlijk mis je de txd. file. Dus ik zou hem opnieuw instaleren ook al heb je dat net gedaan. Reageren
X-TX Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 @ Starkiller; heb gta sa opnieuw geinstaleerd , en als ik speel dan zijn al de voetgangers wit , zwart of grijs .. .TXD files hebben niks mee te maken. Of bij het installeren is er iets fout gegaan bij .TXD files maar dat lijkt mij sterk. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Volgens mij missen al die mensen hun skin. Heb je al een beetje geklooid met de scherminstellingen in het spel? Het lijkt me geen hardware failure, dit heeft volgens mij puur met het spel te maken.. Remedie: toch nog eens herinstalleren, doet meestal wonderen... @X-TX: zo horen die gasten er niet uit te zien hoor, ook niet in het donker.... Reageren
X-TX Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik heb gister het spel gekocht *Not* en in het donker zien ze bij mij ook zo uit. En als het licht word is het weer normaal. Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Bij Mij ook .. opzich vind ik het wel een beetje weird Reageren
Dizzee Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Dan scheelt er toch wel iets met jullie game... Ik heb het absoluut niet, kijk maar voor de bijlage... Ik heb wel mijn brightness van SA op het hoogst staan, mss helpt dat... Reageren
De Huib Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) dat hoort echt niet zo. de mannetjes moeten gewoon herkenbaar blijven. ook in het donker. edit: net als de post boven mij ik was net iets later Bewerkt: 11 februari 2006 door De Huib Reageren
IntraneX Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 nieuwe screens , : http://img86.imageshack.us/img86/6627/zad9qg.jpg http://img100.imageshack.us/img100/4379/af2wa.jpg http://img86.imageshack.us/img86/5483/aez0rk.jpg zeg nu niet dat dit normaal is , heb het spel al eens geherinstaleerd , nog altijd hetzelfde .. , en heb wel wat skins zitten werke , maar alleen met auto skins ;.. als iemand een oplossing voor dit heeft , ! pls let me now , echt irritant ! :'( Reageren
Gunslinger Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Heb je toevallig een NVIDIA GeForce FX 5200 of een ATI videokaart? Het is namelijk bekend sommige van die kaarten de "peeps" verkeerd weergeven. Misschien helpt het om de drivers te updaten. Ook zou je deze patch is kunnen proberen. Reageren
IntraneX Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Heb je toevallig een NVIDIA GeForce FX 5200 of een ATI videokaart?Het is namelijk bekend sommige van die kaarten de "peeps" verkeerd weergeven. Misschien helpt het om de drivers te updaten. Ook zou je deze patch is kunnen proberen. Specs : P4 2.8 mhz, 512 mb ram Gforce FX 5600 ( 256 mb) , heb die patch al geinstaleerd zonder enig resultaat Bewerkt: 11 februari 2006 door IntraneX Reageren
X-TX Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Dat witte ken ik nog van GTA:VC, als je daar namelijk textuur verkeerd aanpast krijg je witte poppetjes. Maar aangezien jij niks van dat hebt gedaan ligt het echt ergens anders aan. En ik heb wel meer aan mijn SA ondanks dat hij 3.93Gb is. Ik heb ook iets met soort ruis, als het donker is zie je dat overal, allemaal van die stipjes. Maar die van mij is illegaal dus mogen jullie mij niet helpen. Laatste, mijn brightness level heb ik op het midden staan en via Nvidia tool op 115%, alle spellen werken hier het beste mee. Ook zal alles niet aan mijn videokaart liggen want als HL2 het bij fantastisch doet dan lijkt het mij sterk dat ik zo'n spel als SA niet kan spelen omdat mijn videokaart niet goed is. Ik zou gewoon het spel opnieuw installeren en dan kijken of het werkt. Reageren
crappyshitdude Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik denk dat het ook aan de txd files ligt, of aan de grafische kaart Heb je toevallig een NVIDIA GeForce FX 5200 of een ATI videokaart?Het is namelijk bekend sommige van die kaarten de "peeps" verkeerd weergeven. Misschien helpt het om de drivers te updaten. Ook zou je deze patch is kunnen proberen. ff Off topic, maar : Ik heb zo'n grafische kaart (Nvidia GeForce FX 5200) en bij mij loopt er niks mis? Is dat toevallig dan? Of kan ik het in de toekomst nog krijgen? Reageren
IntraneX Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Dat witte ken ik nog van GTA:VC, als je daar namelijk textuur verkeerd aanpast krijg je witte poppetjes. Maar aangezien jij niks van dat hebt gedaan ligt het echt ergens anders aan.En ik heb wel meer aan mijn SA ondanks dat hij 3.93Gb is. Ik heb ook iets met soort ruis, als het donker is zie je dat overal, allemaal van die stipjes. Maar die van mij is illegaal dus mogen jullie mij niet helpen. Laatste, mijn brightness level heb ik op het midden staan en via Nvidia tool op 115%, alle spellen werken hier het beste mee. Ook zal alles niet aan mijn videokaart liggen want als HL2 het bij fantastisch doet dan lijkt het mij sterk dat ik zo'n spel als SA niet kan spelen omdat mijn videokaart niet goed is. Ik zou gewoon het spel opnieuw installeren en dan kijken of het werkt. kga het spel nog eens af de pc doen , deze keer ga ik de map C:\Program Files\Rockstar Games ook + C:\Documents and Settings\Mestdagh Benny\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files ook verwijderen : Bewerkt: 11 februari 2006 door IntraneX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.