Jump to content

GTA SA Witte voetgangers ! :'(;

Recommended Posts

Geplaatst:

Tof dat je probleem opgelost is, en normaal mag dit topic dan ook rusten, maar zou iemand toch zo vriendelijk kunnen zijn om mij een antwoord op mijn eerder gestelde vraag te geven?

Ik heb zo'n grafische kaart (Nvidia GeForce FX 5200) en bij mij loopt er niks mis? Is dat toevallig dan? Of kan ik het in de toekomst nog krijgen?
Geplaatst:
Tof dat je probleem opgelost is, en normaal mag dit topic dan ook rusten, maar zou iemand toch zo vriendelijk kunnen zijn om mij een antwoord op mijn eerder gestelde vraag te geven?
Ik heb zo'n grafische kaart (Nvidia GeForce FX 5200) en bij mij loopt er niks mis? Is dat toevallig dan? Of kan ik het in de toekomst nog krijgen?

hmm denket ni , tenzij je het trug na een tijdje opnieuw instaleert , of mss als er nieuwe drivers uitkomen ofzo ?.. en als je da dan hebt kan je die omega drivers installe , .. dus moet je je niet druk maken :)

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb hier exact het zelfde probleem. De mensen krijgen de kleur van de schemering.

Heb het spel al opnieuw geïnstallerd, Omega drivers heb ik ook geïnstalleerd (vandaag de nieuwste van de site gehaald).

Ik heb een Athlon XP 2400, Radeon 9700 Pro 128 MB, Asus A7V333 moederbord, 512 MB DDR 333 Mhz, Windows XP SP1. (draait GTA ook op Win98? Die heb ik er n.l. ook nog opstaan)

Ik had dit probleem niet met vice city en niet op een machine op mijn werk met een GeForce 6600 GT 128 MB.

Waar zou het aan kunnen liggen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...