burpicane Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Met regelmaat komt er hier een topic van hoe maak ik auto's nou ik heb nu eindelijk is een goeie video tut gevonden van hoe een auto maken. http://www.3d-palace.com/tmas/video.php?vid=63 Alles wat er besproken van blueprints maken in photoshop tot de allerkleinste details. p.s je moet wel even gratis registreren Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Dat heb je goed gevonden! Hier zat ik al op te wachten! Ik zal er veel gebruik van gaan maken denk ik. Bedankt man Reageren
Blastov Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Bedankt, zoiets had ik echt nodig Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Is inderdaad wel handig, maar je kan het beter jezelf leren, het modellen, je gebruikt gewoon alles wat je geleerd hebt. Reageren
Blastov Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Wat ik wel jammer vind is dat hij niet uitlegt hoe je een interior maakt en hem textuurt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Is niet bepaald moeilijk, als je eenmaal de auto heb, druk je op "Flip, zo kan je vanaf 1 kant in het object kijken, waardoor je het interior kan modellen. Ik zou trouwens ook de Interior objecten gebruiken, van de orginele SA. Textuurs, die neem je van bestaande plaatjes, en Photoshop je naar een beetje SA-achtige style Bewerkt: 14 februari 2006 door Big Bear Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.