ifc3 Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Hoi Ik heb een progje gemaakt om Userbars mee te maken. Hier is de tutorial met een eigen logo (vernieuwd op 19-2-2006) (het kan even duren met laden, het plaatje is rond de 300KB): Benodigheden: Userbar Maker (2,42MB) Ps. Nu kun je bij het opslaan gewoon bladeren, maar typ wel .bmp achter de bestandsnaam! Bewerkt: 23 mei 2007 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Heel onoverzichtelijk, doordat de plaatjes scheef staan. De meeste plaatjes zit nog een stuk 'venster' bij. Probeer ze beter uit te knippen. De achtergrond kleur had beter een andere kleur kunnen zijn volgens mij. Voor de rest, goeie tutorial. Mooi programma ook. Ik heb er alleen niks aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Het uiterlijk vind niet mooi en de scanlines te fel Verder leuk gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Het uiterlijk vind niet mooi en de scanlines te felVerder leuk gedaan Welk uiterlijk? En even over de achtergrond van de turtorial: Dit komt omdat het JPEG is. Die delen vensters horen er eingelijk bij. Bewerkt: 11 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Ik vind het zeer knap, helemaal op je eigen een programma maken voor userbars te maken. Je kan een userbar op 2 minuten maken dan. Wel vind ik idd de scanlines te fel voor de rest tiptop in orde alles. Giorgo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Dat met de scanlines is nu verholpen. Ik heb nu ook een andere achtergrond gekozen. Bewerkt: 11 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 HoiIk heb een progje gemaakt om Userbars mee te maken. Hier is de tutorial Benodigheden: Userbar Maker (2,37MB) Top man! We hebben weer een programmer erbij . Handig programmatje want ik kan echt niet met PS overweg. Bedankt, de plaatjes staan scheef ja, erger ik me eraan? Nee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Prachtig programma! Knap gemaakt! Een prima Tool voor mensen die niet om kunnen gaan met PS, of andere programma's... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Prachtig programma! Knap gemaakt! Een prima Tool voor mensen die niet om kunnen gaan met PS, of andere programma's... Wat hij zei. Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Is het een goed idee om ook zo'n progje voor Sigs te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Ik vind de text lelijk. Hij is te wazig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Ik vind de text lelijk.Hij is te wazig. Nou nou, jaloers Echt top gemaakt! een 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Ik vind de text lelijk.Hij is te wazig. Hoe moet de tekst er dan volgens jouw uitzien? Wat is jouw resolutie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Ik vind het mooi gemaakt top Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Met dit programma is het maken van een userbar een eitje! Maar misschien is het nog een idee dat je zelf kan bepalen waar je userbar wordt opgeslagen, is iets handiger! Mijn resultaat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.