Dizcid Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Ik vind de text lelijk.Hij is te wazig. ben ik mee eens ik zou de tekst wat scherper zetten maar voor de rest een heel mooi programma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Ik vind de text lelijk. Hij is te wazig. ben ik mee eens ik zou de tekst wat scherper zetten maar voor de rest een heel mooi programma Welke tekst? Die in het progje of die van de tutorial? Maar misschien is het nog een idee dat je zelf kan bepalen waar je userbar wordt opgeslagen, is iets handiger! wordt aan gewerkt Bewerkt: 13 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Van het progje en kan je er zelf geen logos inzetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Van het progje en kan je er zelf geen logos inzetten? Je kan er zelf logo's inzetten: Dan moet je een bestand met de naam eigenlogo.gif in dezelfde map als ubar.exe zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizcid Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Ik vind de text lelijk. Hij is te wazig. ben ik mee eens ik zou de tekst wat scherper zetten maar voor de rest een heel mooi programma Welke tekst? Die in het progje of die van de tutorial? Maar misschien is het nog een idee dat je zelf kan bepalen waar je userbar wordt opgeslagen, is iets handiger! wordt aan gewerkt in het programma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Ik vind de text lelijk. Hij is te wazig. ben ik mee eens ik zou de tekst wat scherper zetten maar voor de rest een heel mooi programma Welke tekst? Die in het progje of die van de tutorial? Maar misschien is het nog een idee dat je zelf kan bepalen waar je userbar wordt opgeslagen, is iets handiger! wordt aan gewerkt in het programma Ik heb het lettertype veranderd naar Visitor TT2 BRK en je kunt nu zelf de locatie selecteren. Er zijn alleen problemen als er bv. een backslash inhoort. Dit moet dubbel zij en er staat enkel. Je kunt dus alleen op een partitie (bijv c:\ of D:\) of op het bureaublad opslaan. Toegevoegd: - Drag boog - Drag tekst Bewerkt: 13 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Zou je ons mischien een userbalk kunnen laten zien met de aanpassingen van het programma? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Zo, ik heb ook eens een Userbar met mijn eigen progje gemaakt: En nog even: Wat kan er beter aan dit progje? Bewerkt: 15 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Ik heb ook een testversie (dus nog lang niet af) van mijn sigmaker gemaakt. Download hier. Plaats 2 bestanden in dezelfde map als de SWF (standaard een voorbeeldje erbij) met de namen: - sig.png - logo.png Bewerkt: 15 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Mijn resolutie is 1280 x 1024. Ik gebruik deze instellingen. En zo ziet dit er dan uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Ik gebruik deze instellingen: Bewerkt: 16 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Op de userbars ziet het er heel anders uit. Heel wazig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Op de userbars ziet het er heel anders uit.Heel wazig. (foutje was: blur stond op 1.5 en de letters waren BOLD) Zo beter? Bewerkt: 17 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kadee Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 hoi ik heb dit ook gedownload voor een sig te maken maar ik kan er geen afbeelding in plaatsen en ik kan alleen de kleur van mijn naam veranderen kan iemand zeggen hoe ik de andere dingen doe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Vice VIP Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Echt top IFC3, als je dat programma een beetje onder de knie krijgt, kun je er heel mooie userbars mee maken. Hier nog wat tips: -Meer beschikbare kleuren -Duidelijkere interface -Zelf locatie voor opslaan bepalen Zelf vindt ik de optie eigen logo erg handig Miss een idee om daar een soort browse naar de afbeelding te maken? Voor de rest vindt ik het echt een toppie programma! Waar heb je die mee in elkaar geflanst? Check deze userbar: Gemaakt met die Userbar Maker! Suc6 met je programma Greetz, GTA Vice VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.