ifc3 Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Echt top IFC3, als je dat programma een beetje onder de knie krijgt,kun je er heel mooie userbars mee maken. Hier nog wat tips: -Meer beschikbare kleuren -Duidelijkere interface -Zelf locatie voor opslaan bepalen Zelf vindt ik de optie eigen logo erg handig Miss een idee om daar een soort browse naar de afbeelding te maken? Voor de rest vindt ik het echt een toppie programma! Waar heb je die mee in elkaar geflanst? Check deze userbar: Gemaakt met die Userbar Maker! Suc6 met je programma Greetz, GTA Vice VIP Je kunt ook zelf een kleurnr invullen. Je kunt ook zelf de locatie voor opslaan (zo ver mogelijk) bepalen. Eigenlogo even veranderd naar .png omdat de transparantie dan behouden blijft. Bewerkt: 19 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 Tof! Alleen weet ik niet hoe je een eigen plaatje erin kunt zetten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Ik heb nu de functie 'eigenlogo' ook uitgebreid. Je drukt nu bij logo's op eigenlogo en typ dan de bestandsnaam in en druk ok ok. Je kunt het logo nu ook draaien. Nu staat eigenlogo ook in de tutorial. Bewerkt: 19 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kadee Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2006 Ik heb nu de functie 'eigenlogo' ook uitgebreid. Je drukt nu bij logo's op eigenlogo en typ dan de bestandsnaam in en druk ok ok. Je kunt het logo nu ook draaien. Nu staat eigenlogo ook in de tutorial. ik snap iets niet waar hoef je je afbeelding te plaatsen ?? en moet achter de naam .gif of .png of helemaal niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 20 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2006 (bewerkt) Ik heb nu de functie 'eigenlogo' ook uitgebreid. Je drukt nu bij logo's op eigenlogo en typ dan de bestandsnaam in en druk ok ok. Je kunt het logo nu ook draaien. Nu staat eigenlogo ook in de tutorial. ik snap iets niet waar hoef je je afbeelding te plaatsen ?? en moet achter de naam .gif of .png of helemaal niets (.gif , .GIF, .png , .PNG, .bmp, .BMP, .jpg, .JPG hangt af van het plaate. dan moet je naar je plaatje kijken.) Nu veranderd: Je kunt op bladeren drukken. let op bij Opslaan: typ .bmp achter de naam en druk wel op ok (de knop onder bladeren) als je een bestandsnaam ingevuld hebt! Bewerkt: 20 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Vice VIP Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 Ik heb nu de functie 'eigenlogo' ook uitgebreid. Je drukt nu bij logo's op eigenlogo en typ dan de bestandsnaam in en druk ok ok. Je kunt het logo nu ook draaien. Nu staat eigenlogo ook in de tutorial. ik snap iets niet waar hoef je je afbeelding te plaatsen ?? en moet achter de naam .gif of .png of helemaal niets (.gif , .GIF, .png , .PNG, .bmp, .BMP, .jpg, .JPG hangt af van het plaate. dan moet je naar je plaatje kijken.) Nu veranderd: Je kunt op bladeren drukken. let op bij Opslaan: typ .bmp achter de naam en druk wel op ok (de knop onder bladeren) als je een bestandsnaam ingevuld hebt! Jep, of je opent die afbeelding met Paint je gaat meteen naar Opslaan, dan geef je als bestandsnaam "eigenlogo", en dan geef je bij bestandstype aan dat je het wil opslaan als .png of .gif. Dan krijg je dus het bestandje "eigenlogo.gif" of "eigenlogo.png". Die sla je op op dezelfde locatie als ubar.exe Greetz, GTA Vice VIP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Ik heb nu de functie 'eigenlogo' ook uitgebreid. Je drukt nu bij logo's op eigenlogo en typ dan de bestandsnaam in en druk ok ok. Je kunt het logo nu ook draaien. Nu staat eigenlogo ook in de tutorial. ik snap iets niet waar hoef je je afbeelding te plaatsen ?? en moet achter de naam .gif of .png of helemaal niets (.gif , .GIF, .png , .PNG, .bmp, .BMP, .jpg, .JPG hangt af van het plaate. dan moet je naar je plaatje kijken.) Nu veranderd: Je kunt op bladeren drukken. let op bij Opslaan: typ .bmp achter de naam en druk wel op ok (de knop onder bladeren) als je een bestandsnaam ingevuld hebt! Jep, of je opent die afbeelding met Paint je gaat meteen naar Opslaan, dan geef je als bestandsnaam "eigenlogo", en dan geef je bij bestandstype aan dat je het wil opslaan als .png of .gif. Dan krijg je dus het bestandje "eigenlogo.gif" of "eigenlogo.png". Die sla je op op dezelfde locatie als ubar.exe Greetz, GTA Vice VIP of je drukt op bladeren en selecteer de afbeelding. Nog even een leuk effectje van het progje: Bewerkt: 21 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kadee Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 Ik heb nu de functie 'eigenlogo' ook uitgebreid. Je drukt nu bij logo's op eigenlogo en typ dan de bestandsnaam in en druk ok ok. Je kunt het logo nu ook draaien. Nu staat eigenlogo ook in de tutorial. ik snap iets niet waar hoef je je afbeelding te plaatsen ?? en moet achter de naam .gif of .png of helemaal niets (.gif , .GIF, .png , .PNG, .bmp, .BMP, .jpg, .JPG hangt af van het plaate. dan moet je naar je plaatje kijken.) Nu veranderd: Je kunt op bladeren drukken. let op bij Opslaan: typ .bmp achter de naam en druk wel op ok (de knop onder bladeren) als je een bestandsnaam ingevuld hebt! Jep, of je opent die afbeelding met Paint je gaat meteen naar Opslaan, dan geef je als bestandsnaam "eigenlogo", en dan geef je bij bestandstype aan dat je het wil opslaan als .png of .gif. Dan krijg je dus het bestandje "eigenlogo.gif" of "eigenlogo.png". Die sla je op op dezelfde locatie als ubar.exe Greetz, GTA Vice VIP ik heb de map ubar.exe niet staan ik heb alleen het pogramma zelf staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Ik heb nu de functie 'eigenlogo' ook uitgebreid. Je drukt nu bij logo's op eigenlogo en typ dan de bestandsnaam in en druk ok ok. Je kunt het logo nu ook draaien. Nu staat eigenlogo ook in de tutorial. ik snap iets niet waar hoef je je afbeelding te plaatsen ?? en moet achter de naam .gif of .png of helemaal niets (.gif , .GIF, .png , .PNG, .bmp, .BMP, .jpg, .JPG hangt af van het plaate. dan moet je naar je plaatje kijken.) Nu veranderd: Je kunt op bladeren drukken. let op bij Opslaan: typ .bmp achter de naam en druk wel op ok (de knop onder bladeren) als je een bestandsnaam ingevuld hebt! Jep, of je opent die afbeelding met Paint je gaat meteen naar Opslaan, dan geef je als bestandsnaam "eigenlogo", en dan geef je bij bestandstype aan dat je het wil opslaan als .png of .gif. Dan krijg je dus het bestandje "eigenlogo.gif" of "eigenlogo.png". Die sla je op op dezelfde locatie als ubar.exe Greetz, GTA Vice VIP ik heb de map ubar.exe niet staan ik heb alleen het pogramma zelf staan Dat hoeft ook niet. Hoe een plaatje in te voegen: -Ga naar logo's -Druk op eigenlogo -Klik op Bladeren -Selecteer het plaatje dat je wilt invoegen -Druk op Openen -Klik op ok. Edit: Heb je wel de recente versie van het programma? Bewerkt: 22 februari 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 IK lees t nu pas maarre dat progje is TOP! ik ga m gelijk ff gebruiken )) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxGiOxX Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 Hoe doe ik scinelines met photoshop 7.0 bij welke filter ?.Dat wil ik graag weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Hoe doe ik scinelines met photoshop 7.0 bij welke filter ?.Dat wil ik graag weten Het is niet de bedoeling om dat hier te plaatsen. GizmO heeft een tut gemaakt over userbars, >klik< Ontopic: Ik vind dat je prog steeds mooier wordt Bewerkt: 25 februari 2006 door Ferre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 Dat vind ik nou eens geniaal uitgevonden. Nou hoef ik niet steeds men Photoshop op te starten. THX. En wat gaan ze nog allemaal uitvinden. Ik wou dat ik programma's kon maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2006 Hoe doe ik scinelines met photoshop 7.0 bij welke filter ?.Dat wil ik graag weten Ik heb geen eens Photoshop, dus hoe zou ik dat nou moeten weten. @Matiscus: Een progje maken is helemaal niet zo moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Als ik hem opsla krijg ik een lichtblauwe balk, en dat is mijn dank na een half uur werk.. Of ik krijg er Verander Tekst door heen .. Help snel of ik begin het weer een gay programma te vinden.. Bewerkt: 28 februari 2006 door fuZo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.