kadee Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 hoi hoe klein moet je logo wel zijn telkens als ik mijn logo erin plaats is het veel te groot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ifc3 Geplaatst: 2 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) @fuZo! Je moet het venster NIET MAXIMALISEREN! (ik heb inmiddels de knop weggehaald). @Kadee Ik raad 48X48 aan. Bewerkt: 2 maart 2006 door ifc3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dfix Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 @fuZo!Je moet het venster NIET MAXIMALISEREN! Ah ok, wel raar hoor maar goed, he bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Godfather Geplaatst: 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2007 Sorry maar maak het dan op internet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 *Bump* Als ik de userbar wil saven, krijg ik een error: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 Je moet de betreffende .DLL plaatsen in de map waar de userbarmaker gïnstaleerd is, die DLL kan je vanaf deze pagina downloaden: >Klik< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 Okee, het is gelukt. Dit heb ik gemaakt: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2008 (bewerkt) Sorry voor de bump maar het is nodig. Ik ben dus bezig maar als ik wil opslaan of logo bladeren krijg ik een foutmelding. Ik moet iets installeren maar wat? Edit: Heb het al. Edit2: Huh, het werkt nog niet. Ik heb hetzelfde als Donald F Duck. Bewerkt: 22 januari 2008 door visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.