W1ckeD Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 HAllo mede forummers! Ik wil even wat laten zien wat is gebeurt in de sever vandaag en verzoek dat dit niet meer gebeurd dit kan dus niet! Ik zal een paar zinnen uit het gesprek halen Ik werd een paark keer weg gevode ik!? gta_dude: niet het antwoord op mij vraag heb je een fucking huisdier Flaccid: neej gta_dude: ik heb het tegu t gta hondenaaier gta_dude: neuk je familie gta_dude: mooi wallied en ik tegu jullie gta_dude: kut hond ssgner: ik ben ssgner T-gta: niet schelden! vieze vuile tering hond fuck jou T-gta: liever niet! T-gta: ik verzoek jou vriendelijk hier mee op te houden gta_dude: ok gta_dude: is goed T-gta: ok ssgner: ik verzoek je moeder te neuken dfie beweerd dat ie admin is gta_dude: zeg alemmal maatr ja anders ban ik jullie ik ben de admin T-gta: jij?:S gta_dude: !admin <No admins currently present.> gta_dude: ik ja T-gta: ey ga eens lekker een anderen server verzieken! Denken jullie leuk te zin T-gta: nu krijg ik natuurlijk T-gta: weer zo een domme opmerking Flaccid: wat T-gta: Dit is echt vool kleine kindjes wat jullie doen gta_dude: fuck je moeder hij het nog een moeder jij nie jij hebt een man als moeder ssgner: hij het nog een moeder jij nie jij hebt een man als moeder Flaccid: hehe T-gta: Ow? T-gta: weet je meer dan mij Flaccid: sow wat als hij daar blij mee is:P Flaccid: datis niet zow Flaccid: dat jij in een weeshuis zit kan ik nix aan doen Mensen! Ik schrok ik vind dit niet normaal! als die mensen die in die server satan dit lezen hoop ik dat ze hier mee op houden! Ik zit bijna altijd in de server heb nog noit zo iets mee gemaakt! Ik weet dat die gta_dude 13 is! Maar dan nog Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden! Edit: Ik word er weer uit gegooit heeft deze jongen de toutjes in handen!? Dan doet ie het niet goed! Ik vind niet niet normaal! Ik zie net dat ik gekickt ben Snappen jullie het nog!? Reageren
Trax Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Ja, ik snap het, en de taal is niet gebruikelijk. Maar, ik denk niet dat dit erg veel nut zal hebben ... Reageren
W1ckeD Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Ja, ik snap het, en de taal is niet gebruikelijk.Maar, ik denk niet dat dit erg veel nut zal hebben ... Ik wil ook gewoon ff weten wat jullie er van vinden! B) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Ja, ik snap het, en de taal is niet gebruikelijk.Maar, ik denk niet dat dit erg veel nut zal hebben ... Ik wil ook gewoon ff weten wat jullie er van vinden! B) ik vind het niet normaal hoor, ech t alleen maar dat gescheld, en dat vinden ze zeker stoer nou van mij mogen ze ............ :ph34r: laat maar Reageren
Le Freak Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Lol, toen ik er was hield hij zn mond dicht.. Meteen kick gegeven en gezegd dat ie ook een ban kan krijgen. Hij doet dus niet zo als er een admin in de buurt zit. Ik denk erover om een 2e iemand aan te stellen als Admin zodat diegene op momenten als ik (of Joriz) er niet ben die mensen te kicken of zelfs bannen. Ik denk dan voornamelijk aan T-gta.. Er moet immers altijd een admin aanwezig zijn, dat blijkt wel weer. @ Die "dude": hij krijgt nog een kans... Reageren
W1ckeD Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Lol, toen ik er was hield hij zn mond dicht..Meteen kick gegeven en gezegd dat ie ook een ban kan krijgen. Hij doet dus niet zo als er een admin in de buurt zit. Ik denk erover om een 2e iemand aan te stellen als Admin zodat diegene op momenten als ik (of Joriz) er niet ben die mensen te kicken of zelfs bannen. Ik denk dan voornamelijk aan T-gta.. Er moet immers altijd een admin aanwezig zijn, dat blijkt wel weer. @ Die "dude": hij krijgt nog een kans... Dit is natuurlijk een eer als het door gaat! Maar je hebt gelijk je ziet dat er altijd iemand moet zijn deze kinderachtige acties kunnen de hele server verzieken! als anderen mensen zien dat er gescholden word dan denken ze ook hierkomen we niet mer Net zoals mij.....Ik was op ambience server werd heel veel gescholden ik ga niet meer kijken! Dusja dan moet ik maar 100% Gaan voor gta games Ja...ok schelden kan maar dit ga erg ver he! Dus als mensen er rekening mee willen houden door echt de regels na te leven kunnen we leuk gamen! Tot in de server! :lol: Reageren
The Godfather Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 bij veel online spellen word erg gescholden (counter-strike) maar dit slaat nergens op <_< Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Lol, toen ik er was hield hij zn mond dicht..Meteen kick gegeven en gezegd dat ie ook een ban kan krijgen. Hij doet dus niet zo als er een admin in de buurt zit. Ik denk erover om een 2e iemand aan te stellen als Admin zodat diegene op momenten als ik (of Joriz) er niet ben die mensen te kicken of zelfs bannen. Ik denk dan voornamelijk aan T-gta.. Er moet immers altijd een admin aanwezig zijn, dat blijkt wel weer. @ Die "dude": hij krijgt nog een kans... dat baantje zie ik ook wel zitten hoor geen probleem :lol: Reageren
Joriz Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 We hebben veel admins maar we kunnen niet altijd online zijn. Even voor dee duidelijkheid: Alles wordt gelogd op de server en opgeslagen. Dus als je scheld dan bannen we je!! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 We hebben veel admins maar we kunnen niet altijd online zijn.Even voor dee duidelijkheid: Alles wordt gelogd op de server en opgeslagen. Dus als je scheld dan bannen we je!! oke Joriz zo mag ik het horen de beuk erin Voel jij er niks voor om een 2e Admin toe te voegen ik ben beschikbaar Reageren
Joriz Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 We hebben veel admins maar we kunnen niet altijd online zijn.Even voor dee duidelijkheid: Alles wordt gelogd op de server en opgeslagen. Dus als je scheld dan bannen we je!! oke Joriz zo mag ik het horen de beuk erin Voel jij er niks voor om een 2e Admin toe te voegen ik ben beschikbaar Er zijn reeds 5 admins voor de server!! Dus er zijn iedergeval al aardig wat admins. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Ja en ik ben bijna er altijd Opschepper he! Maar ik zal toch mijn best doen natuurlijk! :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 We hebben veel admins maar we kunnen niet altijd online zijn.Even voor dee duidelijkheid: Alles wordt gelogd op de server en opgeslagen. Dus als je scheld dan bannen we je!! oke Joriz zo mag ik het horen de beuk erin Voel jij er niks voor om een 2e Admin toe te voegen ik ben beschikbaar Er zijn reeds 5 admins voor de server!! Dus er zijn iedergeval al aardig wat admins. 5???, beetje magertjes voor dit op en top Gta forum Reageren
Joriz Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Dus er zijn iedergeval al aardig wat admins. 5???, beetje magertjes voor dit op en top Gta forum We zijn bezig met meer admins. Maar mensen die zeuren worden geen admin. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Dus er zijn iedergeval al aardig wat admins. 5???, beetje magertjes voor dit op en top Gta forum We zijn bezig met meer admins. Maar mensen die zeuren worden geen admin. <_< <_< oke, oke ik zeg al niks meer Joriz <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.