Jump to content

iets heel erg vaags

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb sinds vorige week een nieuwe videokaaart [een XFX 6600GT], nou wou ik er eens voor de lol gta sa op draaien. Het spel op zich draait als een idioot tegenover mijn ouwe fx5700ve, maar nou komt mijn probleem.

De installatie verliep perfect. Alleen zijn alle schaduwen en rook groen weergegeven. Dit is bijvoorbeeld ook zo, als ik met regen ga fietsen [CJ wordt dan als het ware achtervolgt door een groene strook :bonk: . Verder: als het warm is en er komen van die warmeidswazem, dan zie ik dat zelfs onderaan het scherm helemaal er door heen vliegen :?

Hier ff een paar screens:

huh.jpg

http://i40.photobucket.com/albums/e209/nor...ates/vreemd.jpg

Wie heeft hetzelfde probleem en hoe heb je het eventueel opgelost? het is echt heel vaag!

Geplaatst:

Ziet er inderdaad erg vreemd uit... Als GTA:SA voordat je een nieuwe videokaart had wel deed, moet het wel aan de videokaart liggen.

Misschien heeft het zin om deze patch te installeren. Anders zou je Visual FX Quality bij de instellinger wat lager (of hoger) kunnen zetten.

Als dat ook niet werkt, heb ik nog een oplossing, maar ik denk niet dat die werkt in dit geval... In Mijn documenten\GTA San Andreas User Files het bestandje gta_sa.set verwijderen. Zo worden alle instellingen teruggezet zoals ze eerst stonden.

Geplaatst:

Hey man, hij werkt perfect na het installeren van de patch.

Hartstikke bedankt!!! Wat mij betreft kan dit topic op :slotje:

Hartstikke bedankt!!!

Een GTA freak from the beginning :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...