shanon Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Dit filmpje mag dan wel niet van mij zijn, er staan wel hele mooie en goeie stunts op. klik hier voor het filmpje . Reageren
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Mooie stunts. Vooral die met dat Hippy busje van de berg af Hoelang zouden ze daar voor geoefend hebben? Bewerkt: 11 februari 2006 door Ferre Reageren
Svenie Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 zelf vind ik het maar een niet al te goed filmpje het begin en het einde zijn goed +de muziek maar voor de rest is het niet al te goed maarja. wie ben ik Reageren
RobbertR Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik vind het ook niet zo'n goed filmpje. Volgens mij kan ik het zelf beter :$ Reageren
quinton Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 dit filmpje vind ik niet zo goed, het zijn meer crashes dan geslaagde stunts Reageren
Bling Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Het einde is opzich wel grappig, en de muziek is ook van gewenste kwaliteit, maar voor de rest valt het wel mee, vind ik. Als ik een cijfer zou moeten geven, geef ik een 7,0. Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik geef ook nog een rating. Ik vind het wel redelijk goed, die soundtrack past erbij. Alleen vond ik het onproffesioneel dat hij eruit sprong dat er een voertuig in brand vloog, dat zou je moeten laten overlopen naar een andere stunt. Het laatste stukje vind ik erg geining die Romero met een Satchel het gebouw af enz... Goed bedacht. Mijn cijfer voor dit filmpje is een 8.5, het is goed maar het kan nog beter . Giorgo Reageren
ShortY- Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik vind het een geslaagt filmpje, echt waar! Vooral toen ie met een golfkarretje SUPERsnel spinde, en dat toen in de soundtrack ook het refrein: rollin, rollin, rollin. afspeelde Reageren
Argon Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Die met die camion op die toren in Los Santos vind ik wel geinig en die auto die er afvliegt en je ziet vallen. Reageren
nasdreas Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Ik vond dat golfkarretje wel cool, ik geef de stunts mega 10. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Leuk, een 9, maar inderdaad, zijn dit stunts, probeer dit maar niet in het echt(AUW) Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Dit filmpje is gemaakt door Zweedse stunters in GTA SA. Ze hebben er maanden voor geeoefent en dat is duidelijk te zien. Kijk maar: http://video.google.com/videoplay?docid=-8...101061&q=GTA+SA Er zit een gast in op een bmx, deze gozer heeft een fel blauw tshirt aan waar kan ik die vinden of is het een MOD? Dank en geniet van de stunts Reageren
Moonbeam Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Over het eerste filmpje: Dat vind ik -om eerlijk te zijn- zwaar bagger. Over het filmpje van Pinquin-Inc.: SUPER!!! Echt een prachtfilmpje! Jammer dat alles (dus ook dat blauwe shirt) gemod is en je het allemaal niet zelf kan doen zonder je halve spel kapot te modden Reageren
Godfather_banned Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 Dankje dat je hem goed vind. Voor mensen die deze stunts doen heb ik echt respect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.