CrazyNDC Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Hallo, Ik heb enkele vragen over de codes die je in MTA SA kan gebruiken op mijn server. 1) bestaat er een code waarmee je een map direct kan laden? 2) waarvoor dienen de tags die na sommige codes staat bv rcon <command> <arguments ...> 3) waarvoor dienen volgende codes? Klik hier voor de codes. 4) waarvoor dienen de codes load en unload? CrazyNDC Reageren
Samurai Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Hallo,Ik heb enkele vragen over de codes die je in MTA SA kan gebruiken op mijn server. 1) bestaat er een code waarmee je een map direct kan laden? 2) waarvoor dienen de tags die na sommige codes staat bv rcon <command> <arguments ...> 3) waarvoor dienen volgende codes? Klik hier voor de codes. 4) waarvoor dienen de codes load en unload? CrazyNDC 1) /vote map <mapnaam> //Vote om een uitgekozen map te doen 2)? 3)? 4)? Zie ook het commando's topic. Reageren
CrazyNDC Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Alvast bedankt voor de eerste vraag !!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.