meetlat Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik heb de expantion special forces gekocht en geinstalleert, het vreemde is dat als ik on-line wil spelen hij na het laden soms zegt dat ik gemodde content heb wat dus echt nie is en soms valt het spel gewoon vanzelf uit zodat ik terug op me bureaublad beland wat moet ik nou doen ? Reageren
X-TX Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Dat BF2 uitvalt is standaard EA. Daarom koop ik hun spellen niet, te veel bugs en geen geld waard dus. Moeten ze maar leren spellen maken. En ja, ik heb ook BF2 SF en BF2 en alleen als ik het spel aanpas krijg ik dat en anders niet. En ik heb hem gedownload, verder doet hij prima, 30x keer uitvallen tussendoor maar daar moet je mee leven als je BF2 wilt spelen. Installeer het opnieuw, verwijder het eerst natuurlijk en verder ook alle files in de map waar die staat. Reageren
meetlat Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Nou ik heb opnieuw geinstalleert en ik heb 1x kunnen spelen op wake island maar ga nu eens een andere map proberen Reageren
meetlat Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 G*D ik heb onlangs een windows crash gehad dus heb ik alles opnieuw geinstalleerd en als ik special forces wil spelen vind ik nu al een pak meer servers maar bij welke server dan ook eender welke map als het laden voltooid is valt het gwwn uit zelfs in singleplayer :s Reageren
Think Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Ik heb ook batllefield. Speel soms wel 5 of meer uur achter elkaar en is nog nooit uitgevallen. Alleen soms: problem with your connection of soms you connection has been lost, maar dat heeft met mijn verbinding te maken dus...Ik zou het ook niet weten. Misschien is het wel aan je pc gelegen. X-TX, van bugs heb ik niet al te veel storende last. Reageren
Velaro Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Deinstalleer eens het Spel+Het Expension Pack en installeer de nieuwste Patch.Dan zou alles moeten werken Veel succes. @Mr.X : Dan ligt dat aan jouw PC.Ik heb BF2 al heel vaak gespeeld en nog nooit is het uitgevallen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.