ifc3 Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Hallo, Een aantal zeggen dat de scanline's van mijn progje te fel zijn. Zou iemand even een afb. van 350 breed en 20 hoog kunnen maken met scanlines? Reageren
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Eigenlijk is het 350×19 Maargoed, ik wil ze wel voor je maken Edit: Moeten de scanlines nog als bepaalde soort worden opgeslagen? .gif bijvoorbeeld Dit heb ik nu (allemaal .gif): Zwarte scanlines (opacity 100%): Zwarte scanlines (opacity 40%): Witte scanlines (opacity 100%): Witte scanlines (opacity 40%): Ik heb bij de scanlines ook de opacity wat lager gezet, want soms zijn te felle scanlines niet zo mooi. Je ziet ze niet overal zo goed, maar de achtergrond is ook transparant Bewerkt: 11 februari 2006 door Ferre Reageren
ifc3 Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 ok, bedankt ik ben nu bezig met het invoegen in mijn progje (ik zet ze in een mc en dan met gotoandplay() Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.