iman Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 als ik met sweet op het dak ben dan komt er geen helikopter die je dan moet vernietigen. er komt helemaal niks kan iemand mij helpen Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Hallo iman, welkom op dit Forum! Start de missie eens opnieuw, en kijk dan of er wel een helicopter verschijnt. Als dat niet het geval is, kun je eens al je mods erafgooien (als je die hebt). Als dat dan ook nog niet werkt, zou ik het hele spel opnieuw installeren, en je savegame natuurlijk goed bewaren, maar die wordt meestal vanzelf bewaard, als je niks raars aanklikt tijdens de deïnstallatie (met iets raars bedoel ik bijvoorbeeld een selectievakje waarin gevraagd word of je je savegames ook wilt verwijderen). Wanneer er dan nog geen helicopter verschijnt, moet je eens kijken of er misschien krassen op je dvd van San Andreas zitten, want dat zou ook altijd nog kunnen. Veel succes ermee! Bewerkt: 11 februari 2006 door Froodooo Reageren
iman Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 hey bedankt voor de tip het is me gelukt de helikkopter kwam wel ik had hem vernietigd en de rest van de missie gehaald Reageren
Talietje Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) proficiat je kan ook naar deze website gaan voor hulp (voor als je een missie niet goed zou begrijpen) Bewerkt: 12 februari 2006 door tallex Reageren
iman Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 bedankt maar ik ben nu al een heel stuk verder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.