BaasB Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Ik heb even een paar vragen. Hij is voor mensen die veel verstand hebben van de Nintendo DS, en veel verstand hebben van de Game Boy Advance. Je kunt met 2 Game Boy Advance's tegen elkaar spelen, met zo'n draadje. En je kunt met 2 Nintendo DS' (wat is trouwens het meervoud van DS? ) tegen elkaar spelen via wireless connection. En je kunt met de Nintendo DS spelletjes spelen van de Game Boy Advance. Nou zijn dit de vragen: -Is het mogelijk om met de Nintendo DS een Game Boy Advance spelletje te spelen tegen iemand met een Game Boy Advance? -Als je een DS hebt met een Game Boy Advance spel (bijv. 'Mario Kart' ofzo), en je vriend heeft ook een DS met hetzelfde Game Boy Advance spel, is het dan mogelijk om tegen elkaar te spelen?? Deze vraag gaat dus niet over een normale DS game, maar over een Game Boy Advance Game. -Als je een DS hebt met een Game Boy Advance spel (bijv. 'Mario Kart' ofzo), en je vriend heeft ook een DS, maar hij heeft niet dat spel. Is het dan toch mogelijk om dat spel tegen hem te spelen? Via 'download play' ofzo? Ik had nog wat meer vragen.. Maar ik ben ze even kwijt. Misschien edit ik deze post nog wel als ik er weer op kom. Alsjeblieft niet gokken. Dus als je geen antwoord op de vragen weet, niet gewoon wat gaan gokken a.u.b. Ik hoop trouwens dat de vragen niet te ingewikkeld zijn. Alvast bedankt. Groeten BaasBart Bewerkt: 11 februari 2006 door BaasB Reageren
Eli R Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 -Is het mogelijk om met de Nintendo DS een Game Boy Advance spelletje te spelen tegen iemand met een Game Boy Advance? Nee, dat is niet mogelijk. -Als je een DS hebt met een Game Boy Advance spel (bijv. 'Mario Kart' ofzo), en je vriend heeft ook een DS met hetzelfde Game Boy Advance spel, is het dan mogelijk om tegen elkaar te spelen?? Deze vraag gaat dus niet over een normale DS game, maar over een Game Boy Advance Game. Nee, dat kan ook niet. -Als je een DS hebt met een Game Boy Advance spel (bijv. 'Mario Kart' ofzo), en je vriend heeft ook een DS, maar hij heeft niet dat spel. Is het dan toch mogelijk om dat spel tegen hem te spelen? Via 'download play' ofzo? Nee, dit is ook niet mogelijk. Dit is allemaal niet mogelijk, omdat Nintendo dit niet ziet als een GBA 2, maar als een geheel nieuwe handheld console. Reageren
BaasB Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Da's klote... Dus als ik een vette GBA game (met multiplayer) koop, heb ik helemaal niks aan die multiplayer? (Want ik heb een Nintendo DS) Eli R, bedankt. Reageren
VforV Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Da's klote... Dus als ik een vette GBA game (met multiplayer) koop, heb ik helemaal niks aan die multiplayer? (Want ik heb een Nintendo DS) Eli R, bedankt. Waarom koop je een GBA-spel als je een DS hebt (of bestaat het alleen voor DS?). De DS heeft toch betere graphics dan een GBA? Reageren
BaasB Geplaatst: 11 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 (bewerkt) Waarom koop je een GBA-spel als je een DS hebt (of bestaat het alleen voor DS?).De DS heeft toch betere graphics dan een GBA? Nou, dat zit zo: De Nintendo DS heeft 2 inputs: -1 input voor de Nintendo DS spelletjes -1 input voor de GBA spelletjes. (Je kunt dus GBA spelletjes spelen met je Nintendo DS) En ik had op internet toen een goede review van een GBA spel gelezen. Dus dat spel wil ik wel hebben. En in die review stond ook dat de multiplayer van dat spel heel goed is. Dus nou wou ik weten of je met de Nintendo DS een GBA spel tegen iemand anders met een Nintendo DS kan spelen. Groeten BaasBart Bewerkt: 11 februari 2006 door BaasB Reageren
VforV Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Zoals eerder gezegd, waarschijnlijk niet. Als dat spel ook voor de DS bestaat, zou ik het daarvoor kopen. Je wil tegen je vriend spelen die ook een DS heeft. Heeft hij dan dat spel dat jij wilt voor de GBA of voor de DS? Als het voor GBA is zal het denk ik niet gaan, de multiplayer. Als hij dat spel heeft in de DS versie, zou het moeten gaan. Reageren
BaasB Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Zoals eerder gezegd, waarschijnlijk niet.Als dat spel ook voor de DS bestaat, zou ik het daarvoor kopen. Je wil tegen je vriend spelen die ook een DS heeft. Heeft hij dan dat spel dat jij wilt voor de GBA of voor de DS? Als het voor GBA is zal het denk ik niet gaan, de multiplayer. Als hij dat spel heeft in de DS versie, zou het moeten gaan. Nee kijk, het zit zo: Ik had een vet spel gezien voor de GBA (Medal Of Honor: Infiltrator). En nee, hier is geen DS versie van. Wacht, ik zal wel ff een plaatje maken, misschien is het dan makkelijker : Oke, Nou is dus de vraag: Kunnen die 2 DS'en (of wat het meervoud van DS ook mag zijn ) nou 'Medal Of Honor: Infiltrator' tegen elkaar spelen? Ik weet zeker dat ze het DS spel 'Mario Kart' tegen elkaar kunnen spelen. Maar ik weet niet of die 2 DS'en het GBA spel 'Medal Of Honor: Infiltrator' tegen elkaar kunnen spelen. En nou gaat het niet specifiek over het spel 'Medal Of Honor: Infiltrator', want dat is maar een voorbeeld. Maar het gaat eigenlijk over alle GBA spellen met multiplayer. Ik hoop dat je de vraag nu een beetje begrijpt. Groeten BaasBart Reageren
VforV Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Mario Kart DS moet lukken, ik vrees dat Medal of Honor Multiplayer op de DS niet zal lukken. Waar heb je dat spel gezien? In een gamewinkel? Als het zo is, vraag het dan eens aan de verkoper (maar ik denk dat je een negatief antwoord zult krijgen). Reageren
BaasB Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Waar heb je dat spel gezien? In een gamewinkel? Nee, gewoon op internet. Hij is gewoon in winkels zoals Bart Smit verkrijgbaar. Wil je weten wat voor spel het is? Kijk hier maar eens voor filmpjes: klik. (Scroll een héél klein beetje naar onderen) En kijk hier maar eens voor plaatjes: klik. (Scroll een héél klein beetje naar onderen) Het is geen prachtgame, maar hij had toch een héél goed cijfer (een 8.5). En hij is voor de GBA, die kan ook geen prachtige graphics aan. Maar VforV, bedankt. Groeten BaasBart Bewerkt: 13 februari 2006 door BaasB Reageren
VforV Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Wil je weten wat voor spel het is? Kijk hier maar eens voor filmpjes: klik. (Scroll een héél klein beetje naar onderen)En kijk hier maar eens voor plaatjes: klik. (Scroll een héél klein beetje naar onderen) Haha, lollige filmpjes, jammer dat je niet kan wandelen en zo, wel tof dat er ook een MoH game op de GBA is.Maar VforV, bedankt. Graag gedaan hoor Reageren
BaasB Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Haha, lollige filmpjes, jammer dat je niet kan wandelen en zo, wel tof dat er ook een MoH game op de GBA is. Jammer dat je niet kan wandelen? Dan had je denk ik alleen het schiet-filmpje gekeken van dat spel. Soms in 'Medal Of Honor: Infiltrator' moet je schieten (dan lijkt het net een first person shooter). Maar meestal kun je gewoon wandelen. Klik maar eens op deze link: klik. En bekijk dan maar eens het filmpje 'Kill that alarm'. Da's toch echt wel wandelen. Groeten BaasBart Bewerkt: 14 februari 2006 door BaasB Reageren
VforV Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Ik had naar het vierde filmpje gekeken. Ja, het lijkt wel mooi voor de GBA (het doet me denken aan GTA2 (de kogels) bekeken vanuit een Age of Empires perspectief) Edit: Ik heb ook eens naar filmpjes gekeken van GTA Advance. Lijkt me wel leuk als je een GBA (of DS) hebt. Enkel het geluid (remgeluid) vind ik niet zo goed. Ook jammer dat ze die botsgeluiden en effecten niet hebben aangepast. Als je in GTA1 botst, kaats je precies weg. In een filmpje was er ook een geremixt liedje op de radio uit GTA2. Bewerkt: 14 februari 2006 door VforV Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Topic verplaatst naar Consoles & Beurzen Fora. :fy: Reageren
.Syfes Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb even een paar vragen. Hij is voor mensen die veel verstand hebben van de Nintendo DS, en veel verstand hebben van de Game Boy Advance.Je kunt met 2 Game Boy Advance's tegen elkaar spelen, met zo'n draadje. En je kunt met 2 Nintendo DS' (wat is trouwens het meervoud van DS? ) tegen elkaar spelen via wireless connection. En je kunt met de Nintendo DS spelletjes spelen van de Game Boy Advance. Nou zijn dit de vragen: -Is het mogelijk om met de Nintendo DS een Game Boy Advance spelletje te spelen tegen iemand met een Game Boy Advance? -Als je een DS hebt met een Game Boy Advance spel (bijv. 'Mario Kart' ofzo), en je vriend heeft ook een DS met hetzelfde Game Boy Advance spel, is het dan mogelijk om tegen elkaar te spelen?? Deze vraag gaat dus niet over een normale DS game, maar over een Game Boy Advance Game. -Als je een DS hebt met een Game Boy Advance spel (bijv. 'Mario Kart' ofzo), en je vriend heeft ook een DS, maar hij heeft niet dat spel. Is het dan toch mogelijk om dat spel tegen hem te spelen? Via 'download play' ofzo? Ik had nog wat meer vragen.. Maar ik ben ze even kwijt. Misschien edit ik deze post nog wel als ik er weer op kom. Alsjeblieft niet gokken. Dus als je geen antwoord op de vragen weet, niet gewoon wat gaan gokken a.u.b. Ik hoop trouwens dat de vragen niet te ingewikkeld zijn. Alvast bedankt. Groeten BaasBart Je stelt gewoon altijd de zeldfde vraag en mijn antwoordt op je vraag is:neen je kan niet met een advancegame op de ds tegen een vriend want je meot een cabel hebben voor de advacee maar de cabel past niet in de ds je moet een ds game hebben om online te gaan. Reageren
SamShine Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Syfes, die vraag was al beantwoord Die filmpjes zijn grappig, maar ik heb z'n vermoeden dat dat spel niet zo goed heeft verkocht... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.