Jump to content

Pc/laptop?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey!

Ik ben aan het sparen voor een nieuwe pc/laptop...

Maar hij mag niet meer dan 1000 euro kosten...

Ik had het liefst een laptop gehad, maar hij moet wel SA aankunnen

Of is er geen laptop onder €1000 die SA aankan. :ch:

Geplaatst:
Hey!

Ik ben aan het sparen voor een nieuwe pc/laptop...

Maar hij mag niet meer dan 1000 euro kosten...

Ik had het liefst een laptop gehad, maar hij moet wel SA aankunnen

Of is er geen laptop onder €1000 die SA aankan. :ch:

ik zou een pc pakken want als je een laptop wilt die sa kan spelen dan ga je heel hard moeten zoeken.

dus zou ik een pc pakken

greetz roeiertje

Geplaatst:

Ik heb ook een tijdje gespaard voor een laptop, toen ik 520€ had ben ik gestopt en heb ik het op de bank gezet.

Als je een pc wilt om spelletje te spelen (zoals bv. San Andreas) zou ik voor een desktop gaan.

Als je een pc wilt om overal Word-documenten enzo te kunnen maken, bijschaven zou ik een laptop kiezen. Een goeie laptop kost meestal meer dan 1000€ en voor hetzelfde geld of minder heb je een krachtigere desktop met dubbel zoveel geheugen enzovoort.

BESLUIT:

Om spelletjes te spelen koop je best een desktop of een console. Als je overal wil gamen, koop dan de PSP :puh:. Met een console ben je ook zeker dat het spel zal werken en hoef je niet constant naar minimum specs te kijken zoals bij PC-games.

Geplaatst:

Ik zou voor een (zelf in elkaar gezette) pc gaan. We hebben hier 'n pc die ik 1 jaar en een paar week geleden in elkaar gezet heb en die draait ook GTA:SA, maar de laptop van mijn broer vna € 1200 niet. (Pc hier: Amd sempron 2200+ 1,8GHZ

80GB SATA HD

512MB geheugen

ATi Radeon 9550 128MB)

Geplaatst:
Ik zou voor een (zelf in elkaar gezette) pc gaan. We hebben hier 'n pc die ik 1 jaar en een paar week geleden in elkaar gezet heb en die draait ook GTA:SA, maar de laptop van mijn broer vna € 1200 niet. (Pc hier: Amd sempron 2200+ 1,8GHZ

80GB SATA HD

512MB geheugen

ATi Radeon 9550 128MB)

Ik heb thuis nog een Pentium 133Mhz staan. Ik zou die willen ombouwen, het enige probleem is dat ik totaal niet weet hoe een PC er vanbinnen uit zietn wat wat is, welke onderdelen waar zitten enz.

Inderdaad, ik ben een pc-n00b.

Geplaatst:

Ok, ik ga wss voor een desktop van tussen 500 en 800 euro. :clown:

De eisen die ik wil(zullen die gaan)

• 500 euro liefst(mag ook 600 zijn)
  • MOET sa kunnen spelen
  • 80 gb minstens
  • goede boxen :)
  • Ik moet mijn huidige internetverbinding met men nieuwe desktop kunnen verbinden(liefst draadloos)

Aanraders?

Dingen die onmogelijk zijn?

Plz help me. :sigaar:

Geplaatst:

Even hier iets zeggen over een Laptop.

Ik raad je aan om GEEN laptop te kopen als je spelletjes erop speelt.Als het voor je werk is bedoeld dan kan je beter een Laptop kopen.

Ik heb thuis een laptop en vroeger had ik hem in bezit .En ja , ik speelde er uren spelletjes mee , en na een tijdje was de harde schijf kapot.Waarschijnlijk door het de Games . Het is wel handiger als je heb portabel gebruikt maar meestal zet je die thuis neer en speel je.

Als het voor games is bedoeld dan raad ik je aan om een Computer te kopen.

Als je een zakeman bent dan is een laptop handiger , dan kun je hem overal meenemen.

Beter een Computer dan een Laptop.

Dit moest er even uit want ik heb een hekel aan een Laptop.Nu heb ik ene standaard computer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...