RED_DEVIL Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 hey mensen ik heb een vraagje zijn er auto's die wij in het echte leve hebben en die werken met de gta mod installen die mod installer noemt sami Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ja, natuurlijk zijn die er in overvloed! Kijk bijvoorbeeld eens op de download database van gtagames.nl. Daar zul je al heel wat moois vinden. Ik pm je wel nog een paar andere links, want die mag je niet zomaar posten. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Een klein voorbeeldje, een Bullet is een Ford GT-40. Ik denk dat alle auto's ook in real life zijn! Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ja alle mods die je vindt op bepaalde sites kan je gebruiken via sami! Als je gewoon google.nl eens gebruikt vind je heel veel auto mods Reageren
RED_DEVIL Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 wat moet ik dan in google in typen Reageren
RED_DEVIL Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 en nog een vraagje als ik een auto is gta sa wil zetten kan ik sa niet meer spelen hoe komt dat en wat kan ik er aan doen Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Um Krijg je dan een fout melding "error"? Of start hij het gewoon niet meer op? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Als het met SAMI niet werkt, kun je dat ook met de IMG-tool 2.0 doen. Deze kun je vinden in de download database van gtagames.nl. Het werkt best wel makkelijk. Als je in het modding forum even zoekt naar een handleiding voor de IMG-tool en een mod met een fatsoenlijke readme download, moet het zeker lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.