Jump to content

als je san andreas speelt wat zou je dan het liefst doen

Recommended Posts

Geplaatst:

Beetje onnuttig topic, maar om onn-topic te blijven: Ik doe gewoon het liefst wat ik nu doe. Een beetje rotzooi trappen, achtervolgingen veroorzaken, stuntvliegen. Soms vind ik het ook wel leuk om de storyline te doen.

Geplaatst:

Missies uitpelen, geld verdienen zonder cheats, auto's exporteren, winkelen. Racen en in Area 69 lol trappen!!!

Geplaatst:

Om 7 uur 's avonds met een Emperor naar Mount Chiliad scheuren, met een Mountain Bike naar de top crossen, met een BMX er weer vanaf racen totdat je in het water ligt, vervolgens een Reefer jatten en naar Santa Maria Beach varen, om daar vervolgens weer om 12:00 's middags te saven.

Geplaatst:

Wel ik zou alle missies doen!

Zorgen dat ik veel geld heb en dat een duur pak kan kopen.

En dan de gangster spelen. :D

Geplaatst:

Ik zou cheaten :*D . (Natuurlijk dan niet opslaan)

Alle auto's vliegen, quad en zandstorm en dan lekker scheuren tussen de gebouwen van Downtown San Fierro zonder dat je iets ziet door de zandstorm. Of een stuntplane pakken en de raketten ontwijken van Area 69 8) .

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga bv naar Grove St ... en pleur dat helemaal vol met Politie wagens motors Etc.

Sponsor : Noobmode :clown:

Bewerkt: door .Tales.
Geplaatst:

Rondrijden door de steden doe ik altijd erg graag. Ook vind ik het erg leuk om te genieten van de mooie landschappen, waarover San Andreas beschikt (The Dessert, Mount Chilliad, maar ook de infrastructuur). En uiteraard boeit de storyline mij ook, maar die heb ik natuurlijk allang voltooid. :Y

Geplaatst:

Ik schiet iedereen neer en haal 5 sterren.

Dan rij ik even naar Import/Export en haal de Nrg-500.

Dan ga ik rondrijden op de baan met de 5 sterren achter mij, ik probeer telkens mijn record te verbeteren (naast de politie rijden en ze uitdagen maar niet van je motor gaan).

Het langste van me is zo een 20 min. denk ik.

Als er een ster weggaat rij ik snel naar de Militairy Base in SF en ik heb er terug 5.

Soms ga ik ook wel eens de ''Lowrider Meeting'' doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...